Othopeed
-
michelle
- Middelgrote hondenneus

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Mocht je naar Kris willen, moet je naar AmsterdamBoukje schreef:Dank jullie wel.
Ik bel maandag mijn DA om te overleggen.
Denk dat het niet veel uitmaakt wat kundigheid betreft of ik naar Utrecht of Hilversum gaat. Dus ga gewoon een beetje van mijn eigen gevoel uit.
Ik wacht ook nog op zijn rooster en wil per se naar hem. Leuk dat een DA contracten heeft met een orthopeed maar daar heb je toch geen boodschap aan, je moet kiezen wie jij wil

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
toscak
- Speurneus

Huh sinds wanneer?? Of vanaf wanneerLupos schreef:Mocht je naar Kris willen, moet je naar AmsterdamBoukje schreef:Dank jullie wel.
Denk dat het niet veel uitmaakt wat kundigheid betreft of ik naar Utrecht of Hilversum gaat. Dus ga gewoon een beetje van mijn eigen gevoel uit.Hij is verhuisd.
Ik wacht ook nog op zijn rooster en wil per se naar hem. Leuk dat een DA contracten heeft met een orthopeed maar daar heb je toch geen boodschap aan, je moet kiezen wie jij wil
Gaat hij naar DOCA?
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
2 januaritoscak schreef:Huh sinds wanneer?? Of vanaf wanneerLupos schreef:Mocht je naar Kris willen, moet je naar AmsterdamBoukje schreef:Dank jullie wel.
Denk dat het niet veel uitmaakt wat kundigheid betreft of ik naar Utrecht of Hilversum gaat. Dus ga gewoon een beetje van mijn eigen gevoel uit.Hij is verhuisd.
Ik wacht ook nog op zijn rooster en wil per se naar hem. Leuk dat een DA contracten heeft met een orthopeed maar daar heb je toch geen boodschap aan, je moet kiezen wie jij wil![]()
Gaat hij naar DOCA?

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
toscak
- Speurneus

- vesta
- Grote hondenneus

- Contacteer: