Het was een heel drama dat terugbrengen. Dikke tranen, groot verdriet.
Maar inderdaad het beste zo. Ik heb het niet in mijn koopcontract staan, maar wel in mijn tips en adviezen. Onder het kopje Nazorg:
Nazorg
De zorg voor onze pups houdt niet op op het moment dat ze hier weggaan. Wij blijven ons betrokken voelen en vinden het prettig om op de hoogte te blijven van hun wel en wee, hoe oud ze ook worden. Mocht de hond onverhoopt herplaatst moeten worden, neem dan a.u.b. eerst contact met ons op. Wij kunnen de hond altijd als herplaatser op onze site zetten of in noodgevallen hier opvangen. We moeten er niet aan denken dat één van onze pups later van huis naar huis wordt doorgeplaatst of via Marktplaats een onbekende bestemming tegemoet gaat of in een asiel belandt!
Dit spreken we ook altijd uitgebreid door met de pupmensen. Het is ons één keer overkomen dat we opgebeld werden door een meneer uit Duitsland, die zich voorstelde met: ik ben het nieuwe baasje van .......
Terwijl wij van niks wisten. Dat nest was toen net een jaar oud. Dat hondje is bij dat nieuwe gezin hartstikke goed terechtgekomen, daar niet van, maar sindsdien heb ik wel iets in de puppymap daarover opgenomen. Het heeft natuurlijk geen enkele rechtsgeldigheid, maar toch...
Hanneke