Boris helpt in het huishouden.....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Connie mama van Boris

Boris helpt in het huishouden.....

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

....door de afstandsbediening van de DVD recorder zo'n beetje te verpulveren ( dan kan ik het goed opzuigen ipv tien keer te moeten bukken om de stukken op te rapen).
's nachts slaapt meneer tegenwoordig niet meer in zijn bench, maar waarschijnlijk vondt hij dat we vanmorgen te laat uit bed kwamen...zucht...
Een paar maanden geleden heeft ie ook al een telefoon en de afstandsbediening van de tv opgesmikkeld, dus ach, waarom die van de DVD speler dan niet he?
Het is jammer dat we hem niet op "heterdaad" betrapt hebben dan had ik 'm eens flink toegesproken!! :mad:
Als ik overdag werk dan gaat ie nog gewoon in zijn bench om dit soort activiteiten voor te zijn maar 's nachts gaat het eigenlijk altijd goed!
Wij denken dat hij het vanmorgen heeft gedaan toen hij wakker werd, wij waren er om half tien uit, dus tsja, dan moet je toch IETS doen om jezelf te vermaken he?
Maar ja, manlief heeft a lá minute een nieuwe besteld ( geen hond hoor hihi), lang leve het internet. Das dan weer echt een mannending, je zal eens naar de tv TOE moeten lopen zeg! Nee, dat is niet meer van deze tijd haha.
Boris Boef doet zijn naam wel weer eer aan.
Toch blijft hij onze lieverd hoor, ondanks zijn streken!!
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

ja als je een jonge hond hebt is je huis wel opgeruimd. Wij laten Gijs als wij er niet bij zijn gewoon in de gang kan hij niks uitvreten. Bij ons heeft het ook de nodige spullen gekost. Ja je leert er wel van. :oops:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Om zulke dingen kun je achteraf wel lachen
:D
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ha, ha, die Boris is een echte boef! Hij wil jullie alleen maar duidelijk maken dat hij niet van uitslapen houdt :lol:
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

Lankmark schreef:ja als je een jonge hond hebt is je huis wel opgeruimd. Wij laten Gijs als wij er niet bij zijn gewoon in de gang kan hij niks uitvreten. Bij ons heeft het ook de nodige spullen gekost. Ja je leert er wel van. :oops:
de gedachte dat de gang veilig zou zijn dacht mijn oudste zoon ook......
Katy is al vanaf het begin aan de bench gewend en vindt het daar ook prettig , echter mijn oudste vond en vindt nog steeds het zielig zo'n lieverd in een kooitje opsluiten dus die had besloten om Katy in de gang te zetten om zo zijn gelijk ( het kan ook zonder kooi :eausadance:)te halen.
Toen hij weer terug thuis kwam :eeeks: was de gang (net 2 maanden ervoor behangen door onder getekende ) ontdaan van al dat papier en lag versnipperd door de hele gang met een Katy in het midden in slaap gevallen van al dat werk ( valt niet mee hoor behang afhalen :lol:)
oudste dus in paniek naar mij op het werk bellen ( met de gedachte van dan kun je niet echt uit je panty gaan :twisted: )
hij was dan ook verbijsterd met mijn reactie ja schat dat doen ze :giechel:
vandaar de bech is veilig voor haar en voor onze spullen :klasse:
uit grapje zei ik ga ff kijken of ze niets opgegeten heeft ....
is de ...... de hele dag aan het puzzelen geweest om te kijken of er stukjes miste whahahahaha :D :D :lol:

groetjes moeder van
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

:D
Wilde Boris niet gewoon een leuke film kijken om de tijd te doden?

@ Katy moet nog een klus geweest zijn om al dat behang eraf te halen. Nu maar leren het er weer op te plakken :twisted:
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

katy schreef:
Lankmark schreef:ja als je een jonge hond hebt is je huis wel opgeruimd. Wij laten Gijs als wij er niet bij zijn gewoon in de gang kan hij niks uitvreten. Bij ons heeft het ook de nodige spullen gekost. Ja je leert er wel van. :oops:
de gedachte dat de gang veilig zou zijn dacht mijn oudste zoon ook......
Katy is al vanaf het begin aan de bench gewend en vindt het daar ook prettig , echter mijn oudste vond en vindt nog steeds het zielig zo'n lieverd in een kooitje opsluiten dus die had besloten om Katy in de gang te zetten om zo zijn gelijk ( het kan ook zonder kooi :eausadance:)te halen.
Toen hij weer terug thuis kwam :eeeks: was de gang (net 2 maanden ervoor behangen door onder getekende ) ontdaan van al dat papier en lag versnipperd door de hele gang met een Katy in het midden in slaap gevallen van al dat werk ( valt niet mee hoor behang afhalen :lol:)
oudste dus in paniek naar mij op het werk bellen ( met de gedachte van dan kun je niet echt uit je panty gaan :twisted: )
hij was dan ook verbijsterd met mijn reactie ja schat dat doen ze :giechel:
vandaar de bech is veilig voor haar en voor onze spullen :klasse:
uit grapje zei ik ga ff kijken of ze niets opgegeten heeft ....
is de ...... de hele dag aan het puzzelen geweest om te kijken of er stukjes miste whahahahaha :D :D :lol:

groetjes moeder van
Bij ons is Gijs inmiddels bijna 3 jaar. Hij heeft tot zeker 2 jaar in de bench gezeten als wij er niet waren, eerst in de kamer later in de gang.
Dientjuh
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Dientjuh »

Toby zit sinds vorige week niet meer in de bench. Als wij weg zijn en 's nachts mag hij in de gang & keuken.. Gaat eigenlijk best goed, behalve de paracetamol (maarja baasjes maken ook wel eens fouten!)
Afbeelding

Met dank aan José!
Connie mama van Boris

Ongelezen bericht door Connie mama van Boris »

Als ik werk zit Boris ook gewoon in zn bench hoor, als ik wat langer wegga op een dag ook, we waren dat een beetje aan het afbouwen maar dat werkt ook niet altijd in het voordeel van onze spullen haha.
's nachts gaat het altijd goed buiten de bench, hij slaapt zich een slag in de rondte, alleen in de vakantie was ie denk ik uitgeslapen omdat we later opstonden dan normaal dus ging ie even lekker op onderzoek uit!
Plaats reactie