gisteren was het dan zover , Katy mag van ons niet spelen tijdens de cursus school is school dus gisteren was het lekker weer en na mijn werk afgesproken met een mede cursist die een golden van 6 1/2 maand heeft . Op cursus zijn Katy en hij al steeds naar elkaar aan het buikschuiveren en neuzen maar gisteren lekker spelen . Wat een heerlijk gezicht die twee jonge dieren
Vriendje van school is gek op aporteren , en dan word de bal in het water gelanseerd vriendje er in en

Katy ook Katy speelt wel in de zee maar niet zwemmen .
en dat was duidelijk te zien de dame sprong heel enthousiast mee in het water en

das nat

geen idee hoe ik moet omschrijven hoe ze water trappelend bijna rugslag terug de kant op kwam en wie kreeg er de schuld

wij

omdat we hard aan het lachen waren bekeek madam ons een hele miuut niet ( gelukkig blijft ze niet lang boos

)
voor straf ging ze zich wel flink uitschudden bij ons dook nog ff lekker de modder in en sprong toen nog een paar keren tegen ons aan

dat zal ons leren
toen weer lekker verder gespeeld met vriendje moe en voldaan op de achterbank in slaap gevallen weer naar huis waar mijn oudste meende te moeten opmerken hebben jullie een modderbad genomen