Puppyclass bij Intratuin

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

:lol: :lol: :lol: Wat een prachtig verhaal. Ben inmiddels toch echt benieuwd naar die Pontus van jou. Wanneer spreken we weer eens af :wink:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

:lol: :lol: :lol: :lol:
pracht verhaal
Knutselsmurf
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Knutselsmurf »

Pandora schreef:(...) € 3000,- (...) wachtlijst
Vanaf vandaag zit ik ook in de Mega Swiffers. En bij mij geen wachtlijst! :twisted:
Afbeelding Al smurfende, leert men!
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Wat een verhaal weer, kostelijk :D :lol: :D
En ik denk dat ik maar eens van ras ga wisselen, da's nou nog eens easy money making :D :lol: :D
Afbeelding
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Pandora schreef:
Els schreef:Zeiden ze precies tegen de goeie, een broodfokpup :D . Kon je je gezicht in de plooi houden? geweldig ras trouwens, die australian labradoodle, zelfreinigend. inlevend én anti-allergisch. Waar kan je die afhalen? :D
Ja hoor, ikke wel :D Ik kan zo genieten van zulke domme praat :twisted:

Ik heb me door de buurvrouw laten vertellen dat die 'Mega Swiffers' € 3000,- moeten kosten... en dan is het nog een kruising ook... over broodfok gesproken :eusashhh:

O, en je kan ze nergens afhalen, er staan mensen langer dan een jaar voor op de wachtlijst :blij:
Wat een geld :shock: , en dan nog een wachtlijst. Wat een beetje marketing al niet kan doen :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Nou, dat was een spannende en leuke dag voor Pontus en natuurlijk ook voor jezelf :)
Wat een kakneus zeg, weet blijkbaar helemaal niet waar ze het over heeft :lol: Ik moest meteen denken aan de klanten die ik soms aan de lijn heb; die willen indruk maken met dure woorden, maar weten hoe ze het moeten uitspreken of zij gebruiken in een verkeerde context :? :D
Maak je maar geen zorgen om die kleine mup van jullie. Het is heel duidelijk te zien dat Pontus niet van een broodfokker komt :)

Tenslotte, complimentje voor Pontus dat het zo goed ging. Max had de hele intratuin op stelten gezet :wink:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Pandora schreef:
Els schreef:Zeiden ze precies tegen de goeie, een broodfokpup :D . Kon je je gezicht in de plooi houden? geweldig ras trouwens, die australian labradoodle, zelfreinigend. inlevend én anti-allergisch. Waar kan je die afhalen? :D
Ja hoor, ikke wel :D Ik kan zo genieten van zulke domme praat :twisted:

Ik heb me door de buurvrouw laten vertellen dat die 'Mega Swiffers' € 3000,- moeten kosten... en dan is het nog een kruising ook... over broodfok gesproken :eusashhh:

O, en je kan ze nergens afhalen, er staan mensen langer dan een jaar voor op de wachtlijst :blij:
Geef mij maar een Pontusje :verliefd1: ipv zo'n pluizig geval :)
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

brigitte064 schreef:Wat een verhaal weer, kostelijk :D :lol: :D
En ik denk dat ik maar eens van ras ga wisselen, da's nou nog eens easy money making :D :lol: :D
Zou ik maar doen! Zulke fantastische honden kunnen vast ook heel goed apporteren want ze weten al wat ze moeten doen zonder dat ze een commando krijgen, puur op intuitie.

* Ik zie Herman wel door het veld lopen met zo'n mega swiffer!* :lol: :lol: :lol:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Pandora
Speurneus
Speurneus

royenmarjolein schreef:Nou, dat was een spannende en leuke dag voor Pontus en natuurlijk ook voor jezelf :)
Wat een kakneus zeg, weet blijkbaar helemaal niet waar ze het over heeft :lol: Ik moest meteen denken aan de klanten die ik soms aan de lijn heb; die willen indruk maken met dure woorden, maar weten hoe ze het moeten uitspreken of zij gebruiken in een verkeerde context :? :D
Maak je maar geen zorgen om die kleine mup van jullie. Het is heel duidelijk te zien dat Pontus niet van een broodfokker komt :)

Tenslotte, complimentje voor Pontus dat het zo goed ging. Max had de hele intratuin op stelten gezet :wink:
Die kleine mup van mij blaakt van gezondheid, dat gaat helemaal goedkomen. Ik ben erg blij met hem en ook met de broodfokkert van hem :wink:
Afbeelding
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Pandora schreef:
Zou ik maar doen! Zulke fantastische honden kunnen vast ook heel goed apporteren want ze weten al wat ze moeten doen zonder dat ze een commando krijgen, puur op intuitie.

* Ik zie Herman wel door het veld lopen met zo'n mega swiffer!* :lol: :lol: :lol:
:D Heeft hij eindelijk eens een hond die bij zijn tweedje past :D Ocharm, wat zouden ze hem allemaal uitlachen :D
Afbeelding
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Naomie »

Jeetje een echte puppyclass voor de upperclass en dan ook nog met een surrass! We doen het helemaal fout. Ik heb ooit zelfs een stuk gelezen van iemand die is gestopt met werken en zich hier helemaal op ging toeleggen.
En ze zijn er ook nog in heel veel kleuren. Ze worden dus zelfs aangepast aan het interieur! En dan dat met die intuïtie.... dat is wel helemaal geweldig! :lol:
Afbeelding
Naomie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Naomie »

brigitte064 schreef:
Pandora schreef:

:D Heeft hij eindelijk eens een hond die bij zijn tweedje past :D Ocharm, wat zouden ze hem allemaal uitlachen :D
:eusashhh: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Pandora
Speurneus
Speurneus

Naomie schreef:Jeetje een echte puppyclass voor de upperclass en dan ook nog met een surrass! We doen het helemaal fout. Ik heb ooit zelfs een stuk gelezen van iemand die is gestopt met werken en zich hier helemaal op ging toeleggen.
En ze zijn er ook nog in heel veel kleuren. Ze worden dus zelfs aangepast aan het interieur! En dan dat met die intuïtie.... dat is wel helemaal geweldig! :lol:
Ik heb ook ergens gelezen dat als je ze smerig de auto in zet, ze er een stuk schoner weer uitkomen...... er staat alleen niet bij hoe de auto er nadien uitzag :effe_denken:
En ze beschermen hun handel erg goed.... de pups worden met 7 à 8 weken steriel gemaakt om te voorkomen dat mensen er op eigen houtje mee doorfokken 8)

Maar vooral de omschrijving van het karakter stoor ik me mateloos aan... zo vermenselijkt, als ze werkelijk zo in elkaar zitten zijn het geen honden. Het is dus wachten op bijtincidenten door deze honden omdat de mensen niet beseffen dat het nog altijd een hond is met hondse gedragingen en hondse communicatie.
Het zal mij verder worst zijn als mensen een jaar op een wachtlijst willen staan om dan grof geld te betalen voor een exclusief bastaardje :twisted:
Afbeelding
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Wij houden allemaal van Pontus.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Heidi
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Heidi »

Als dat nieuwe superras ook nog de vaatwasser in zou ruimen zou ik het nog overwegen....

Maar voorlopig houdt ik het toch maar bij mijn bruine vriendje :D
Plaats reactie