doggyride hoe bevalt dat?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Ik heb er ook nog 1, gekocht voor pupje James. Ik heb hem echt al maanden niet gebruikt, dus verwacht dat ik dat niet meer ga doen... Ik wilde hem nog aanhouden, maar ach die hele schuur ligt vol met dingen die ik verwacht ooit nog wel eens nodig te hebben :D
Ik heb de DR novel, oud model. Met wandelkit uiteraard en een vast wiel. Als je interesse hebt?
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:orange11:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Ilsemarie

Ongelezen bericht door Ilsemarie »

En roef, heb je hem inmiddels? Bevalt hij?

Wij hebben van de week de doggyride novel besteld, in het groen. Hij is ookal binnen, Mavri vond hem direct superinteressant en zit er graag in! Van 't weekend eens naar buiten ermee, kijken wat ze daarvan vind. Hij staat nu op de rem in de kamer en dan mag ze er af en toe even in met wat koekjes en speeltjes. Ze hopst er maar al te graag in en uit en dat het wat beweegt deert haar niet. Dus ik ben benieuwd :D
We doen haar er nu eerst in als ze wat slaperig is, dan breekt ze de tent niet direct af, en dat heeft goed effect :D
Het ding oogt erg stabiel en goed, wat duur maar dan heb je ook wat. We zullen er toch wel veel gebruik van gaan maken (zowel gewoon als wandelkar als voor achter de fiets) dus het is ideaal!
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Wij gaan vanmiddag es ff kijken of de doggy ride iets is voor Bruce, wij gaan naar het oldambtmeer en aangezien dat ongeveer 4 kilometer van ons huis is is lopen te ver, dus vanmiddag Bruce in de ride en Noah tje aan de riem bij de fiets, ben benieuwd!!!
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

En? Hoe is het gegaan?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Saskia.Bernadette schreef:En? Hoe is het gegaan?
Wou vanmorgen de ride van zolder halen, niet te vinden, realiseerde me plotseling dat ie nog in de caravan stond( wij gebruiken hem alleen op vakantie vandaar).

Dus moest Bruce met het vrouwtje in de auto, en noah met het baasje aan de fiets , morgen halen we de ride uit de caravan, hopelijk is het volgende week ook lekker weer.

Was wel grappig te zien hoe Bruce op water reageerde , beetje onwennig en vol ontzag naar Noah die heen en weer vloog met allerlei takken.
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Ilsemarie

Ongelezen bericht door Ilsemarie »

Wij hebben een klein stukje buiten gewandeld vandaag, mavri vond het prima en allemaal helemaal mooi! Niet te lang, zolang concentreren is nog niet zo makkelijk, maar het was in ieder geval een succes :D
Plaats reactie