Hartkleppen goed getest

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Els
Speurneus
Speurneus

Hartkleppen goed getest

Ongelezen bericht door Els »

Net met Max naar het strand geweest, maar mijn hartkleppen zijn weer goed getest.

wegens werkzaamheden rijden er momenteel graafmachines en zandwagens over het strand, Max liep met zn vriendin los langs de vloedlijn en er kwamen 2 van die hersenlozen aan die wedstrijdje deden wie sneller bij de werkplaats was. :? Godzijdank gaat Max zitten als ik de rolfluit gebruik, maar Flow dus niet. Ze ging goddank bij Max kijken wat hij deed, anders waren ze nu allebei hartstikke dood geweest.
Voorlopig gaan we even niet naar het strand, of iig niet naar dit stuk, tussen de Seinpostduin en de haven.

Wel gelijk de politie gebeld, maar die doen er niks aan. Zeggen alleen: die mannen zijn aan het werk mevrouw, dan moet u uw hond maar vast houden. Zo lust ik er ook wel een paar..
Laatst gewijzigd door Els op 13 jan 2012, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Buttymcfly

Ongelezen bericht door Buttymcfly »

holy crap bedankt voor de waarschuwing! ik ga zeker voorlopig niet naar t strand met Rico.
maar je zal best geschrokken zijn en gelukkig is het goed gegaan. en wat een lompe reaktie van de politie zeg.
kan je niet het bedrijf van die gasten bellen en een klacht indienen ofzo? ideetje misschien?
Els
Speurneus
Speurneus

Ja dat is wel een goed idee, nog niet aan gedacht in mn zenuwen, Ga ik zo gelijk doen, thanks.
Groetjes,
Els

Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Jeetje Els dat moet schrikken zijn geweest :shock: Wat een lomperikken (de werklui en de reactie van de politie). Begrijp best dat ze aan het werk zijn maar dat weerhoud ze er toch niet van om op te moeten letten :confused:
Neem maar een kop Kamillethee tegen de zenuwen :)
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Rijkswaterstaat bellen Els, ze hebben waarschijnlijk een ontheffing om op het strand te mogen rijden, en dan mag je max 15 km/uur en moet je opletten op de overige gebruikers :wink:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een reactie zeg :shock: Niet te geloven...

Groot gelijk dat je er voorlopig niet heen gaat!
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Jeetje wat eng zeg :shock:
Heb je nog ergens anders heen gebeld Els met hopelijk wel een fatsoenlijk resultaat?

Domme politie hoor, nu zijn het honden maar volgende keer lopen er kinderen, ze wachten hier ook altijd tot het te laat is he? :mad:
Kunnen ze weer een grootscheeps onderzoek instellen :?
Els
Speurneus
Speurneus

Ja bedrijf gebeld, er waren meer klachten gekomen vandaag. Ze gingen er werk van maken zei de voorman. Ben benieuwd.
Groetjes,
Els

AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Je kan het beste rijkswaterstaat bellen, dat is namelijke de opdrachtgever Els. Weten ze ook gelijk wat voor aannemer ze op het strand hebben.
Els
Speurneus
Speurneus

Oke ga ik dat ook doen An. Thanks.
Groetjes,
Els

Els
Speurneus
Speurneus

Vanmorgen is het dan ondanks alle klachten toch gebeurt: Er is een Ierse Setter aangereden op het strand door een hersenloze bestuurder van een zandwagen. :cry: :cry: De hond liep los langs de vloedlijn en de zandwagen reed veel te hard om op tijd te kunnen stoppen.
Volgens de laatste berichten leeft ze nog, ze is met spoed naar de dichtst bijzijnde da gebracht.

Er loopt een officiele klacht bij Rijkswaterstaat, het is echter maar de vraag of ze hier iets mee gaan doen. Dit keer is de politie er wel bij geweest, ze waren zelf op het strand aanwezig met een aantal ruiters dus ze zaten er letterlijk bovenop.
Groetjes,
Els

Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Oooh, wat erg...
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Och :(
En dan volgende week een kindje moet je maar rekenen :(
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

wat erg! :(
het lijkt wel of het steeds vaker voor komt dat honden op het strand aan gereden worden,kan me van vorig jaar ook een paar gevallen herinneren,een keer met zo`n kitekarretje en ook bij wekzaamheden op het strand ed.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Plaats reactie