Allerseerst de beste wensen allemaal.
De laatste week van 2011 heeft Gijs zich ontpopt tot een stoere vent.
Normaal als hij iemand zien is hij altijd dol enthousiast en wil graag aandacht, voor niemand bang of onder de indruk als hij maar kan spelen.
De laatste vrijdag van het jaar kwam ik 4 luidruchtige en beschonken personen tegen. Gijs keek al een paar keer naar de jongens en vertrouwde het niet. De jongens begonnen Gijs uit te schelden voor K.. hond en hij was het daar niet mee eens. Hij kwam naast mij zitten en maakte zich erg groot ( voor zijn doen want hij is maar een kleintje ).
Zo strak heeft hij nog nooit naast mij gezeten. Hoor ik in een keer een hele zware grom, kijk naar hem, zie ik dat ook al zijn haren overeind staan. Zo heb ik hem nog nooit gezien. De jongens bleven schelden naar hem en Gijs ging erbij staan luid grommend. De jongens zetten het op een lopen. Gijs daarintegen bleef netjes bij mij staan de jongens nakijkend. Toen de jongen weer uit het zicht waren gingen de haren weer in de normale stand en kwispelde hij weer zoals altijd.
Ik had nooit gedacht dat Gijs voor mij op zou komen, maar hij doet het toch wel. Ben zo trots op hem