Wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met Terra..Terra5 schreef:Nou Terra gaat van het ene uiterste naar het andere. Gisteren, begin van de middag, voor het laatst ontlasting gehad en dat was nog waterdun (roze, dus met bloed) en sindsdien helemaal niets meerIk weet nog niet of dat nu goed is of niet.. Ik wil gewoon normale ontlasting zien.. Ik ben in ieder geval wel gestopt met de diarree-remmers en als ze morgen nog steeds niets heeft geproduceerd, de DA maar weer bellen..
Terra ziekjes
-
jolien
- Hele grote hondenneus

-
lucievd
- Hele grote hondenneus

Dit lijkt heel veel op wat Flits een aantal weken/maanden terug ook heeft gehad.Terra5 schreef:Nou Terra gaat van het ene uiterste naar het andere. Gisteren, begin van de middag, voor het laatst ontlasting gehad en dat was nog waterdun (roze, dus met bloed) en sindsdien helemaal niets meerIk weet nog niet of dat nu goed is of niet.. Ik wil gewoon normale ontlasting zien.. Ik ben in ieder geval wel gestopt met de diarree-remmers en als ze morgen nog steeds niets heeft geproduceerd, de DA maar weer bellen..
Eerst ook heel erg diarree om vervolgens 2 dagen niet te poepen.
Daarna was het nog niet oke bij hem, heeft wel een kleine week geduurd voordat ie er weer helemaal bovenop was.
Hopelijk houdt Terra het nog een beetje vol.
Is ze verder wel levendig of ook rustiger dan anders?
Flits sliep toen voornamelijk de hele dag. Al zal je vast het gedrag van een hond van 8 maanden niet kunnen vergelijken met het gedrag van een dame op leeftijd
Maar je weet natuurlijk wel hoe je hond zich normaal gedraagt.
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt! Beterschap voor haar!
-
Terra5
- Speurneus

Terra heeft het inderdaad ook wel eens eerder gehad, maar volgens mij niet zo lang zonder zeg maar.. En ik vind het niet fijn dat haar laatste ontlasting bloed was.. We wachten nog even af en gaan iedere 2 uur met haar naar buiten. Komt vast wel goed, ik zal ongetwijfeld vanavond of morgen een opgelucht berichtje plaatsenlucievd schreef:Dit lijkt heel veel op wat Flits een aantal weken/maanden terug ook heeft gehad.Terra5 schreef:Nou Terra gaat van het ene uiterste naar het andere. Gisteren, begin van de middag, voor het laatst ontlasting gehad en dat was nog waterdun (roze, dus met bloed) en sindsdien helemaal niets meerIk weet nog niet of dat nu goed is of niet.. Ik wil gewoon normale ontlasting zien.. Ik ben in ieder geval wel gestopt met de diarree-remmers en als ze morgen nog steeds niets heeft geproduceerd, de DA maar weer bellen..
Eerst ook heel erg diarree om vervolgens 2 dagen niet te poepen.
Daarna was het nog niet oke bij hem, heeft wel een kleine week geduurd voordat ie er weer helemaal bovenop was.
Hopelijk houdt Terra het nog een beetje vol.
Is ze verder wel levendig of ook rustiger dan anders?
Flits sliep toen voornamelijk de hele dag. Al zal je vast het gedrag van een hond van 8 maanden niet kunnen vergelijken met het gedrag van een dame op leeftijd![]()
Maar je weet natuurlijk wel hoe je hond zich normaal gedraagt.
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt! Beterschap voor haar!
Terra is echt erg moe, dat is de beste omschrijving van wat anders is. Ze slaapt niet echt veel meer, lijkt eerder iets minder diep te slapen dan normaal..
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Nou, nog steeds geen ontlasting
Ik word zo teruggebeld door de DA, toch maar even gebeld aangezien we ook het weekend ingaan..
Verder is Danouk ook ziek geworden, gisteravond en vannacht wel 15 keer overgegeven
Haar eten van vanmorgen zit er gelukkig nog in. Complete ziekenboeg hier dus op het moment..
Verder is Danouk ook ziek geworden, gisteravond en vannacht wel 15 keer overgegeven
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
pebi
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Dinie
- Speurneus

-
Terra5
- Speurneus

DA zei het van de week ook al, dat er echt iets heerst. Ik hoor hier ook al weken om me heen over hondjes die ziek zijn. Echt sneu
Danouk is ook echt Zielig met een hoofdletter als ze ziek is, het verschil is dan echt groot met hoe ze normaal is.. Terra is altijd wat harder en gedraagt zich niet echt zielig dan.. Maar sneu zijn ze op het moment allebei.
Danouk is ook echt Zielig met een hoofdletter als ze ziek is, het verschil is dan echt groot met hoe ze normaal is.. Terra is altijd wat harder en gedraagt zich niet echt zielig dan.. Maar sneu zijn ze op het moment allebei.
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
Terra5
- Speurneus

Bijna 72 (!!) uur na haar laatste ontlasting was er een aantal keutels
Zo fijn, anders hadden we deze morgen ook weer even langs DA gemoeten.. Maar gelukkig is alles weer op gang.. Nu kan dat oudje dus gaan herstellen en bijkomen 
Danouk heeft gelukkig ook niet meer overgegeven, ze is wel iedere keer misselijk. Maar het eten blijft erin
Hopelijk wordt alles hier nu weer rustig..
Danouk heeft gelukkig ook niet meer overgegeven, ze is wel iedere keer misselijk. Maar het eten blijft erin
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
Terra5
- Speurneus

Hmm, nu is Danouk alsnog aan de diarree gegaan vannacht. Gisteren overdag was alles rustig en normaal, maar vannacht moest Danouk er toch ineens uit. Het is blijkbaar een vervelend en hardnekkig virus wat er heerst 
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory