Rare mensen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Rare mensen

Ongelezen bericht door Huub »

Ik ging vandaag lekker op pad met Huub en de kleine meid even naar de dierenwinkel voor Energique Special en een knuffelkonijn gekocht.
Loop ik over de markt Huub wil naar iemand springen dus ik laat hem zitten en zeg nee hij zit netjes en de vrouw loopt door ik draai me om omdat de kleine meid niet doorloopt wordt er iets gegooid naar Huub dus ik kijk en kijk naar die vrouw van wat is dat.
"Ja zegt ze vis is goed voor hem".
Dus ik zeg "nee dat mag hij niet".
"Ja is goed voor hem" dus ik weer "nee dat mag hij niet".
Gelukkig eet Huub als hij aan de lijn loopt niets van de grond omdat ik dat verbied.
Maar ik kreeg naar mijn hoofd geslingerd dat ik niet van dieren hield etc.
Dus ik "nee hij krijgt er diaree van".
Ik ben maar doorgelopen want ze mopperde verder.
En ik wilde geen scene schoppen en kans dat Huub toch die vis te pakken kreeg.
Was een stuk kibbeling gefrituurd dus en met kruiden.
Dat mag hij dus hellemaal al niet. (erg gebvoelig op zijn darmen).
Maar dan denk ik hoe halen mensen het in hun hoofd om je hond ongevraagd iets te geven en zeker het hem dan alsof het een straathond is toe te gooien.
Ik heb ook zo een buurvrouw die hem altijd aaide en liet bijten.
Tot ik er iets van zei.
Kreeg ik als antwoord dat hij niet hard beet.
Dus ik zei "nee bij jou niet maar bij mijn kinderen doet dit wel zeer en ik wil het gewoon niet".
Liep ze boos weg.
Deze dame strooit ook altijd kattenvoer en brood daarom heb ik Huub dus geleerd niets van straat te eten.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Ontzettend storend is dat. Kan me je irritatie goed voorstellen. Om de een of andere reden denkt men het altijd beter te weten. Als je dan aangeeft iets niet te willen zijn ze nog gepikeerd ook. Hondje is blijkbaar algemeen goed :mad:
Probeer je er maar zo min mogelijk aan te storen, probeer ik ook en hou voet bij stuk, het is jouw Huub :verliefd1:
Alma

Ongelezen bericht door Alma »

owja erg irri!!!
gewoon voet bij stuk houden, waarschijnlijk zie je die mensen toch nooit meer en als het mensen zijn die er wel toe doen, dan hebben ze er begrip voor!
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

wat vervelend van dat mens. knap dat Huub niks van de grond eet
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Lankmark schreef:wat vervelend van dat mens. knap dat Huub niks van de grond eet
Is nu alleen nog maar aan de lijn maar hoop het ook zonder lijn te kunnen leren.
Mijn oom had 20 jaar gelden een Bouvier en die had iets uit de struiken gegeten tijdens zijn plasje doen.
Bij binnenkomst kreeg hij stuiptrekkingen en bleef dood liggen er had dus iets in het stukje eten gezeten wat in de bosjes lag.
Dat is mij altijd bijgebleven en door de diaree van Huub mag hij niets van straat pakken.
Liefs Francis
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door perelaar »

je hebt helemaal gelijk!

We hebben Harpo geleerd om op commando te springen, dus als iemand volhardt in de boosheid heeft ie twee grote poten op zijn borst staan :twisted:
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Een beetje een ongelukkige actie van die mevrouw; ze had waarschijnlijk geen kwaad in zin. Maar je hoort het toch wel even te vragen als je de hond iets wilt geven. Je weet nooit of hij misschien ergens allergisch voor is.
Wat goed dat Huub voedsel kan negeren!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

tjah dat begrijp je dan niet he.. Zulke mensen :s knap idd dat huub dat kan negeren! Dat wil ik mijn wandelende alleseter ook leren maar gaat nog niet erg goed.. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen??
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

wat knap dat hij niets van straat eet (inderdaad heel knap van jou ook om hem dat zo goed te leren).
Ongeloofelijk sommige mensen. Gewoon volhouden en niets ervan aantrekken, uiteindelijk weet jij als beste wat goed voor je hond is.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Tja hoe leer je ze dat.
Er wordt hier in de straat en eromheen door 1 buurtvrouw altijd kattenvoer gestrooid dus het is degelijkse kost om te zeggen nee en even een rukje aan de riem.
In het begin haalde ik het gewoon uit zijn mond.
Maar Huub pikt ook het brood van de kinderen niet alsof hij weet dat hij een zere buik krijgt.
Liefs Francis
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Van zulke mensen krijg je echt de kriebels!! :evil:
Plaats reactie