hersenbloeding
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Hoi Sandra,
wat fijn dat Pearl heeft gegeten en gedronken en ook haar behoeftes heeft gedaan. Dat is toch altijd een groot pluspunt.
Ik blijf aan jullie denken en duimen.
Zo'n lief oudje...ik weet er alles van....Youri was ook zo'n lieverd! Wat hou je van ze, hé?
Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Heel veel liefs van Alice.
wat fijn dat Pearl heeft gegeten en gedronken en ook haar behoeftes heeft gedaan. Dat is toch altijd een groot pluspunt.
Ik blijf aan jullie denken en duimen.
Zo'n lief oudje...ik weet er alles van....Youri was ook zo'n lieverd! Wat hou je van ze, hé?
Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Heel veel liefs van Alice.

-
- Speurneus
- Contacteer:
Arme Pearl. Heel veel beterschap en sterkte.
Ik heb ooit een oude poes gehad die een zware beroerte kreeg. Het duurde een paar dagen, maar daarna kwamen toch al haar functies weer terug. Ze heeft nog een hele tijd geleefd.
Hopelijk knapt Pearl weer helemaal op.
Hanneke
Ik heb ooit een oude poes gehad die een zware beroerte kreeg. Het duurde een paar dagen, maar daarna kwamen toch al haar functies weer terug. Ze heeft nog een hele tijd geleefd.
Hopelijk knapt Pearl weer helemaal op.
Hanneke

-
- Middelgrote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
mijn dierenarts heb ik net gesproken. zij is heel erg begaan met Pearl.Pearl is een hond die alles goed vind en ze heeft al wat meegemaakt bij de dierenarts. ze is ook erg geliefd bij de assistente en ik kom er regelmatig voor haar voedingssupplementen. dan neem ik altijd een van de twee mee voor de gezelligheid. zo is het niet altijd vervelend maar gewoon leuk koekje halen
ik hoorde van de assistente dat de prognose goed is als ze weer reageren binnen een bepaalde tijd. maar ik ben best geschrokken en wacht nu het da consult van vanmiddag maar af. ze wil het liefste bij me in de buurt zijn. dat deed ze altijd al maar nu is het goed om te zien.
vannacht lag ze in haar mandje en het liefst zag ze me ook of dat ik mijn hand op de mand legde . ik denk dat ze heel sterk is en we gaan hopen dat ze nog een tijdje goed blijft gaan. ga zo even met haar naar buiten als ze dat wil.

vannacht lag ze in haar mandje en het liefst zag ze me ook of dat ik mijn hand op de mand legde . ik denk dat ze heel sterk is en we gaan hopen dat ze nog een tijdje goed blijft gaan. ga zo even met haar naar buiten als ze dat wil.
-
- Hele grote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
grote kans dat ze er bovenop komt als ze dit allemaal nu al doet hoor, ff de onzekerheid heeft ze want ze begrijpt niet wat er is gebeurt, maar zo te lezen werkt alles nog misschien wat minder maar dat kan bijtrekken.
de wil heeft ze dus ze gaat er wel voor stekte en knuffels
de wil heeft ze dus ze gaat er wel voor stekte en knuffels
al me kinders uitgevlogen