Nee, ik heb geen contact gehad met de eigenaar van de herder. Heb gisteren nog wel bij Yolande nagevraagd of die aanval de reden kon zijn van dat ze nu weer geopereerd moet worden, maar ze gaf aan dat haast niet kan. Het kan wel zo zijn dat het daardoor versterkt is en dus ook naar boven is gekomen, vanaf toen hebben we het ook pas weer gezien. Maar waarschijnlijk was het anders wel op een later moment weer naar voren gekomen.speurneus carola schreef:getver wat jammer nou, heb je contact opgenomen met de eigenaar van de andere hond, dat dit het gevolg is van hun daden?
miss kan zijn verzekering nog iets voor je doen, tenslotte komt het door het aanvallen dat het nu weer zo slecht is.
suc6 en knuffels voor pien
Slecht nieuws...
-
jolien
- Hele grote hondenneus

-
Terra5
- Speurneus

Heel veel sterkte vandaag Jolien! Duimen draaien hier 
Knuffel voor jullie allemaal!
Knuffel voor jullie allemaal!
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Hoi Jolien,
Ik lees je topic nu pas. Wat een domper zeg voor jullie allebei
Vind het ook helemaal niet gek dat je er zo mee zit en zelfs een potje hebt gejankt in de auto. Het welzijn van je hond gaat je ook aan het hart! En zeker nu ze voor de 2e keer geopereerd wordt.
Heel veel sterkte vandaag en voor de tijd erna. Hopelijk knapt ze na deze operatie goed op en dat ze straks kan en mag uitleven zoals een hond hoort te doen.
Denk aan jullie!
Ik lees je topic nu pas. Wat een domper zeg voor jullie allebei
Vind het ook helemaal niet gek dat je er zo mee zit en zelfs een potje hebt gejankt in de auto. Het welzijn van je hond gaat je ook aan het hart! En zeker nu ze voor de 2e keer geopereerd wordt.
Heel veel sterkte vandaag en voor de tijd erna. Hopelijk knapt ze na deze operatie goed op en dat ze straks kan en mag uitleven zoals een hond hoort te doen.
Denk aan jullie!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
sharon66057
- Speurneus

-
Alma
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Hoi Alma,Alma schreef:tjonge wat verdrietig zeg!
Heel veel sterkte vandaag en aankomende tijd.
(is dit nu patella luxatie? )
Ja, dit is inderdaad een patella luxatie, nu dus voor de tweede keer
-
jolien
- Hele grote hondenneus

Het is nu nog wachten tot we naar Hilversum gaan en het is zo’n raar idee dat ze dan straks weer niks mag en kan...
Nu lijkt het net alsof er niks aan de hand is en straks moeten we haar daar weer achterlaten en moet weer haar hele poot kaal worden geschoren en moet ze weer onder narcose en kan ze daarna weer niks, zo sneu. De vorige keer kwam ze na de operatie aangereden op een brancard, nog een beetje doezelig door de verdoving, zo’n sneu gezicht was dat
! Ze heeft toen de eerste nacht aan 1 stuk door liggen janken, hoop zo dat het deze keer minder is! Het zielige is dan ook dat ze wil gaan verliggen, maar dat ze de geopereerde poot nog niet durft te gebruiken en dat dus niet goed lukt. De mand met speeltjes haal ik maar weer weg, want daar mag ze voorlopig toch niet mee spelen. Ik heb ons net ook afgemeld voor de training, jammer dat we alweer moeten stoppen. Hopelijk kunnen we in september weer verder.
Ik hoop zo dat deze operatie nu echt voorlopig de laatste is, dat ze goed revalideert en daarna gewoon weer alles kan zonder bang te zijn dat er weer iets mis gaat! Daar kijken we maar alvast naar uit…
Ik hoop zo dat deze operatie nu echt voorlopig de laatste is, dat ze goed revalideert en daarna gewoon weer alles kan zonder bang te zijn dat er weer iets mis gaat! Daar kijken we maar alvast naar uit…
-
Boukje
- Hele grote hondenneus

-
Roos
Dit hoop ik ook zo voor jullie.jolien schreef:
Het moet nu toch weleens genoeg zijn he, zowel voor Pien als voor jullie
Heel veel sterkte straks en ik hoop voor je (en voor haar) dat zij vannacht een beetje rustig zal zijn.