Ik ga voor de zekerheid nog even verder kijken phos4 , heb nu deze gezien:
Vruchtendroogautomaat, Severin, 'OD 2940' ook op die aximax maar ook bij otto enzo.. Die is wel duurder en specifiek voor vruchten, zou dat met vlees dan ook kunnen of niet?? Iemand enig idee??
Zeker een leuk verjaardagscadeautje . Ik heb laatst nog eendenpootjes gedroogd (was ff slikken toen ik die rauwe eendenpootjes zag, zag het eendje nog zwemmen ) maar eenmaal gedroogd valt het mee en Zyva is er helemaal wild van. Het is echt leuk om dingetjes voor je hond te drogen. Zo droog ik ook stukjes vis en rundvlees om te gebruiken als beloningsbrokjes, ideaal.
Ik dacht dat ik long uit de vriezer had gehaald om te drogen, blijken het strotjes (lam/geit) te zijn. Iemand ervaring met het drogen hiervan ? Is dit te doen ?
Sorry.......dubbele post
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Strotjes zijn leuk als recreatie bot, maar gedroogd zou ik niet aandurven. Word dat niet keihard als je dat gaat drogen en past het uberhaubt in je drogertje?