Sommige mensenjolien schreef:Hi Mariska, het gaat wel wat beter, maar ze weet nog steeds niet wat ze moetmullermariska schreef:Jeetje wat een zware nacht. Ik hoop maar dat het nu wat beter gaat?!
Dikke knuffel voor haar en jou!. Net ben ik even snel met haar naar buiten geweest, alleen naar het hondenuitlaatje en terug (is gelukkig zowat naast de deur). Dan loopt ze heel hard op drie poten. Alleen was er natuurlijk net weer een of andere debiel die (terwijl hij ziet dat ik daar met Pien sta op drie poten en een kale poot en een grote pleister), gezellig z'n hond gelijk los doet...
Nou heb ik daar normaal gesproken al een bloedhekel aan, maar nu helemaal! En natuurlijk kwam die gelijk op Pien af.. Heel fijn dus!!
Na zo even naar buiten gaat ze binnen wel weer gelijk liggen, je merkt wel dat het zwaar is voor d'r om zo op drie poten te lopen, logisch ook als je dat niet gewend bent.
Ik hoop vooral dat vannacht wat beter gaat, ik heb haar vanmorgen weer rimadyl gegeven, maar daar moet ze het nu tot morgenochtend weer mee doen.

Mag ze niet meer hebben dan 1 rimadyl per dag? Zo zielig als ze pijn hebben... Toen Iz in de sloot was gesprongen waar een hekje (

Heel veel sterkte maar weer!!