Kleine zwarte glimmerd
-
Pandora
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Als zijn grote broer hem geen zwemles wil geven, stel ik Lina ter beschikking hoor.......... als het weer gaat dooien tenminste.Pandora schreef:Mwah... hij heeft een hekel aan natte voeten en durft niet door een plas regenwater. Ik voorzie een probleem met het 'over water apport'brigitte064 schreef:Pontus is cooooooooolMaar verder is tie best cool!
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Pandora
- Speurneus

Nou inderdaad! Ineens was dat kleine puppedupje verdwenen en slungelde hier iets rond met veel te lange poten.... ik weet ook niet waar dat pupje gebleven isspeurneus carola schreef:jullie hadden er toch een pupje bij? waar heb je die dan gelaten is ie alweer weg dan![]()
![]()
gaat het hard he, jammer he![]()
maar tis wel een lekker ding hoor waar jullie dat schattige pupje voor hebben ingeruild![]()
![]()
Dit slungeltje is wel liever dan dat pac-man pupje dat alleen wilde bijten, slungeltje wil af en toe ook wel eens kroelen
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

Pandora schreef:Mwah... hij heeft een hekel aan natte voeten en durft niet door een plas regenwater. Ik voorzie een probleem met het 'over water apport'brigitte064 schreef:Pontus is cooooooooolMaar verder is tie best cool!
Dat heet gewoon slimme jongen zijn

-
miran&joost
- Kleine hondenneus

Nou nee Hoor !!!! Hier ook een paar grote fans !Pandora schreef:Ow leuk! Ik vroeg me laatst nog af of er mensen waren die dit lazen of dat ik alleen mezelf zat te vermakenImca schreef:Heerlijk zo'n pup die lekker zijn eigen gang gaat.![]()
Ben ook een groot fan van Pontus z'n blog.
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

Ik kijk er ook elke dag even op om te kijken of er nog nieuwe berichten staan, zo leuk om te lezen! Dus ik ben ook een fanPandora schreef:Ow leuk! Ik vroeg me laatst nog af of er mensen waren die dit lazen of dat ik alleen mezelf zat te vermakenImca schreef:Heerlijk zo'n pup die lekker zijn eigen gang gaat.![]()
Ben ook een groot fan van Pontus z'n blog.