Wormkits voor onderzoek ontlasting naar wormen
-
Jutta
- Speurneus

Wormkits voor onderzoek ontlasting naar wormen
Wij willen binnenkort wormkits bestellen voor het onderzoek van ontlasting op wormen. Zie http://www.wormbestrijding.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer info.
De kits worden dan op een adres geleverd (waarschijnlijk bij Monique van Kay en Daan).
Geef even een hint als je mee wilt bestellen. Bij meer bestellingen worden de kits per stuk iets goedkoper. Ze zijn normaal iets van 19€ en bij een bestelling vanaf 10 volgens mij 17€.
Als er iemand mee wilt bestellen, graag even aangeven.
De kits worden dan op een adres geleverd (waarschijnlijk bij Monique van Kay en Daan).
Geef even een hint als je mee wilt bestellen. Bij meer bestellingen worden de kits per stuk iets goedkoper. Ze zijn normaal iets van 19€ en bij een bestelling vanaf 10 volgens mij 17€.
Als er iemand mee wilt bestellen, graag even aangeven.
bedankt Sharon !
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

Zie dit ook staan.
De richtlijnen voor een goede wormbestrijding bij honden berust op drie pijlers:
2. Honden en katten moeten commercieel voer krijgen, of voer dat voldoende is gekookt, om zo infectie door ongekookt vlees te voorkomen. Huisdieren mogen geen toegang krijgen tot dode knaagdieren, karkassen, nageboortes of afgedreven foetussen van schapen of runderen.
Hebben barfers daardoor meer kans op wormen?
De richtlijnen voor een goede wormbestrijding bij honden berust op drie pijlers:
2. Honden en katten moeten commercieel voer krijgen, of voer dat voldoende is gekookt, om zo infectie door ongekookt vlees te voorkomen. Huisdieren mogen geen toegang krijgen tot dode knaagdieren, karkassen, nageboortes of afgedreven foetussen van schapen of runderen.
-
roef
- Speurneus

in 1 woord? NEE!!lucievd schreef:Zie dit ook staan.
juist barf gevoerde honden hebben minder wormen daar hun maag en darmzuur veel zuurder zijn als een brok gevoerde hond.
ik test 1 a 2 x per jaar en nog nooit een worm of wormeitje gezien.
wel voer ik af en toe knoflook en pompoenpitten,dit is worm en parasiet verdrijvend(wel heel fijn pureren anders wordt het niet goed op genomen)
-
lucievd
- Hele grote hondenneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Ik test zo'n 2-3 keer per jaar
Let wel, ik bestel alleen kits voor mensen die vooraf betalen
Met name bij "vreemden" zie ik het niet zitten achter mijn geld aan te moeten gaan en/of met die kits te moeten gaan leuren
Met name bij "vreemden" zie ik het niet zitten achter mijn geld aan te moeten gaan en/of met die kits te moeten gaan leuren
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Jutta
- Speurneus

je hebt helemaal gelijk. En de kits komen dan op een adres aan en jij gaat ze ook niet naar iedereen brengen dus daar moet wel rekening mee worden gehouden.Kay schreef:Ik test zo'n 2-3 keer per jaar![]()
bedankt Sharon !
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Ons idee was om dan centraal in het land een wandeling te maken, zodat ik de kits meeneem voor iedereenlucievd schreef:Dat is prima.
Maar kunnen de kits wel verstuurd worden? Of wordt dat lastig?
Heb geen idee of het iets is wat door de brievenbus past of niet?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
-
mullermariska
- Speurneus

-
toscak
- Speurneus

-
mullermariska
- Speurneus

Wat??? ENNE... Heb je daarnet gewhatsapped....toscak schreef:Hallllooohhoo, ga je nog eens reageren op mijn facebookmullermariska schreef:Ik wil wel mee bestellen! Graag zelfs![]()
?
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010