basto loopt zo moeilijk
-
- Speurneus
Goed dat je de stap richting orthopeed hebt genomen......Succes a.s. donderdag. Basto is in goede handen

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
hallo,
nou.. we zijn dus terug.. en we hebben heel slecht nieuws
Basto heeft LPC :'( en wordt 16 feb geopereerd :'( mijn arme kerel 
er zijn rontgenfoto's gemaakt en daaruit kwam LPC naar voren..
ik vind het zo erg, zo onvoorstelbaar
we zijn zo voorzichtig met hem geweest
onbegrijpelijk
maar ja, net zoals de dokter het zei, het zit in het gen
aan de ene kant vind ik het zo zo zo in en in rot op z'n zachts gezegd dat we dit te horen hebben gekregen en dat basto nu gewoon onnodig pijn heeft..
aan de andere kant ben ik heel blij dat jullie me hebben aangeraden om naar een orthopeed te gaan anders was het misschien wel te laat voor basto! hij is nu bijna 11 maanden en nog niet uitgegroeid dus vandaar.. er is 85% kans dat hij beter uit de operatie komt. de arts heeft de foto's bekeken en vond zijn ellebogen er niet heel slecht uitzien. Hij heeft slechtere gezien. dus kans van genezen is groter maak ik daar maar van
hij dartelt straks weer vrolijk weer rond hopelijk.. daar denk ik maar aan..
pff... weet niet wat ik allemaal moet typen/denken
er gaat zoveel door me heen nu...
nou.. we zijn dus terug.. en we hebben heel slecht nieuws

er zijn rontgenfoto's gemaakt en daaruit kwam LPC naar voren..

ik vind het zo erg, zo onvoorstelbaar

aan de andere kant ben ik heel blij dat jullie me hebben aangeraden om naar een orthopeed te gaan anders was het misschien wel te laat voor basto! hij is nu bijna 11 maanden en nog niet uitgegroeid dus vandaar.. er is 85% kans dat hij beter uit de operatie komt. de arts heeft de foto's bekeken en vond zijn ellebogen er niet heel slecht uitzien. Hij heeft slechtere gezien. dus kans van genezen is groter maak ik daar maar van

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Heel veel sterkte voor nu en voor straks. Voor nu, want je moet het slechte nieuws natuurlijk eerst zelf verwerken en voor straks, als je het zware revalidatietraject met Basto ingaat. Hopelijk knapt hij er goed van op. Ik ken zelf verschillende honden die weer bijna alles kunnen na een operatie.
Hanneke
Hanneke
-
- Hele grote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Wat een vreselijk nieuws
! Maar wel heel goed dat jullie gelijk naar een goede orthopeed zijn gegaan met Basto. En 'fijn' dat de operatie zo snel kan plaatsvinden, hoe erg het ook is. Anders zit je er maar zo tegenaan te hikken, nu kun je tenminste 'aan de slag' als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb geen ervaring met LPC en dus ook niet met de revalidatie, maar zit nu zelf met Pien die vorige week voor de tweede keer aan een patella luxatie is geopereerd. Ook hier moet ze weer lang voor revalideren en ik weet hoe zwaar dit kan zijn... Maar hopelijk is het de revalidatie waard en kan basto straks weer lekker hond zijn zonder zorgen!
Alvast heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd!

Ik heb geen ervaring met LPC en dus ook niet met de revalidatie, maar zit nu zelf met Pien die vorige week voor de tweede keer aan een patella luxatie is geopereerd. Ook hier moet ze weer lang voor revalideren en ik weet hoe zwaar dit kan zijn... Maar hopelijk is het de revalidatie waard en kan basto straks weer lekker hond zijn zonder zorgen!
Alvast heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd!

-
- Speurneus
- Contacteer: