Training in velsen

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Training in velsen

Ongelezen bericht door JulKriek »

zondag is het zover dan kunnen we kijken bij een puppy training in velsen-noord het is voor ons het dicht in de buurt maar er stond weinig over op de website van hun. iemand ervaring met deze trainschool?

edit* ze trainen bij Landgoed Beeckenstein
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

nee, ken ik niet. Ik woon in zaandam, ook dichtbij heemskerk en zit bij ranzijn :) erg tevreden over :) das trouwens ook binnen...
Basto!

wacht eens even.. Is dat bij martin gaus toevallig?
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

nee das niet bij martin gaus die vraagt wel wat meer.
maar ik stelde voor om daar te gaan trainen terwijl ze zei van " alleen maar omdat het martin gaus is" maar ik zag daar dat het vor pups was van 8 tot 14 weken is maarja dan heb ik er weinig aan dacht ik :S http://www.hondenschool.in/link_hondens ... nummer=564" onclick="window.open(this.href);return false;

hopelijk werkt de link
She holds the leash, good dog stay down
Basto!

ooooh okeeeee.. Ik post dit nu vanaf m'n telefoon dus kan geen links openen. Zou ook ff niet weten wie wat welke hondenschool je bedoelt? Dus heb helaas geen zinnig antwoord vooor je. Ik zou zondag gewoon lekker kijken, kan je altijd nog beslissen. Maar zou je niet liever binnen willen trainen dan? Lijkt mij echt niks om buiten die cursus te volgen...
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

geen pupy training voor Isa deze week.

ze heeft diaree en vandaag zat er wat bloed bij. dus mn vriendin had me gebelt daarover en we zijn met haar naar de DA geweest.
mn vriendin had al gegoogled wat ze zou kunnen hebben ze dacht aan een parasietje maar daar mocht de DA over beslissen.

bij de DA bleek dus dat ze last heeft van haar inentingen dus krijgt ze nu rijst met kip en een pilletje voor de diaree. dus effe geen contact met andere hondjes voor Isa :O

het is wel een uitdaging om haar die pilletjes te geven , ze weet het wel zo te doen dat ze die laat liggen in haar bakje.

maar ik doe het sneaky verstop wat in de kip of een klein stukje in een brokje :D
Basto!

ohjee! nou beterschap voor Isa dan!
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Isa voelt zich al stukken beter! denk dat we toch even langs gaan om te kijken.
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

er was vandaag geen hond aanwezig... :P naja paar honden dan met baasje maar geen training :S :O
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Als je toch een auto ter beschikking hebt zou ik, als ik jou was, of naar de KC Kennemerland gaan of naar de KC die in Heiloo traint.
Ik heb persoonlijk geen hoge pet op van de trainingen in Velsen, heb eens iets meegemaakt waardoor mij duidelijk was dat de trainer echt geen verstand van hondentaal heeft.. KC Kennemerland zit in Heemstede, voor 3 maanden training ( ongeveer ) betaal je 60 Euro en heb je iedere week goede les bij goede trainers. Ben er jarenlang geweest.
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

geinformeert bij de hondenschool in heiloo maar dit zit vol tot maart. ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij de martin gaus voor volgende week woensdag.

toevallig vond ik nog een gratis les in mn puppy pakket :O
JulKriek
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

hier een foto van isa & co van de puppy training in spaarnwoude

http://tinyurl.com/6wvkxap" onclick="window.open(this.href);return false;
Basto!

aaaah liefff!!!