Drugshond?
-
Michel
- Snuffelneus

Drugshond?
Ik woon in de buurt van het station en wandel daar regelmatig met Noa (16 weken oud). Afgelopen week dook ze daar weer enthousiast de struiken in en had uiteraard weer iets in haar bek. Normaal is het een kauwgom, een stukje plastic of een papieren zakdoekje. Deze keer had ze echter een zakje weed in haar bek.
Eerst dacht ik " Oh leuk, ik heb een drugshond" maar achteraf zit ik eigenlijk te denken wat er gebeurd zou kunnen zijn als ze dat zakje kapot had gebeten en had opgegeten. Had ik dan een hond gehad die knetter stoned was geworden of hadden de gevolgen veel ernstiger kunnen zijn?
Ik ben eigenlijk best wel geschrokken en ben in ieder geval veel alerter geworden. Weet iemand wat de gevolgen hadden kunnen zijn?
Ik moet sowieso zeggen dat, sinds ik een hond heb, het me nu pas opvalt hoeveel rotzooi er op straat ligt. Kauwgom, plastic, papieren zakdoekjes etc. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dit in een prullenbak te gooien? Of ben ik dan te idealistisch?
Eerst dacht ik " Oh leuk, ik heb een drugshond" maar achteraf zit ik eigenlijk te denken wat er gebeurd zou kunnen zijn als ze dat zakje kapot had gebeten en had opgegeten. Had ik dan een hond gehad die knetter stoned was geworden of hadden de gevolgen veel ernstiger kunnen zijn?
Ik ben eigenlijk best wel geschrokken en ben in ieder geval veel alerter geworden. Weet iemand wat de gevolgen hadden kunnen zijn?
Ik moet sowieso zeggen dat, sinds ik een hond heb, het me nu pas opvalt hoeveel rotzooi er op straat ligt. Kauwgom, plastic, papieren zakdoekjes etc. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dit in een prullenbak te gooien? Of ben ik dan te idealistisch?
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Geen idee wat de effecten van weed kunnen zijn op een hond. Het ligt ook aan de hoeveelheid lijkt mij.
Toen Max nog klein was, heb ik mij ook meerdere keren verbaasd over de rotzooi die op straat lag. Max vond alles interessant. Zo liep hij met 12 weken met een peuk in zijn bekje
Toen Max nog klein was, heb ik mij ook meerdere keren verbaasd over de rotzooi die op straat lag. Max vond alles interessant. Zo liep hij met 12 weken met een peuk in zijn bekje
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
speurneus carola
- Speurneus

weed hoeft geen grote schade te geven, maar ze kunnen er wel aardig van van de kaart van zijn, ligt helemaal hoeveel ze binnen hebben gekregen en in wat voor staat de wiet was, als het bv oud is geweest dan is de schade/effect veel minder dan bv verse
heroine en cocaine kunnen dodelijk zijn bij kleine hoeveelheden al.
vandaar dat het fabeltje...ze worden high gemaakt om drugs te vinden nooit op kan gaan want voor honden is het gewoon vergif.
heroine en cocaine kunnen dodelijk zijn bij kleine hoeveelheden al.
vandaar dat het fabeltje...ze worden high gemaakt om drugs te vinden nooit op kan gaan want voor honden is het gewoon vergif.
al me kinders uitgevlogen
-
Carry
Je ziet inderdaad als je met je hond loopt hoeveel rotzooi er op straat ligt. Toen Sproet een pup was ging ze mee naar het werk in Rotterdam. In de metro ging ze onder de bank liggen, maar moest ik eerst kijken wat er allemaal lag! Daarna lopen naar het werk, je komt de gekste dingen tegen, tot kippen, sparerib botten aan toe.
-
speurneus carola
- Speurneus

gewoon gek maken op een speeltje en dat verstoppen bij een geurtje dat je wil dat ze zoeken en als ze gevonden hebben ga je uit je dak
steeds herhalen
net als aan lederen om mensen te zoeken, speeltje verstoppen bij een mens dat verstopt is als ze vinden feessie en dat steeds moeilijker maken
steeds herhalen
net als aan lederen om mensen te zoeken, speeltje verstoppen bij een mens dat verstopt is als ze vinden feessie en dat steeds moeilijker maken
al me kinders uitgevlogen