Tiddles is jarig vadaag en kreeg............??
-
Lotte
- Kleine hondenneus

Tiddles is jarig vadaag en kreeg............??
Een braakspuitje bij de dierenarts.
Dochterlief had de poort open laten staan. Toen ik mijn jas stond aan te trekken om vanmiddag eens lekker met mijn duo in de sneeuw te gaan wandelen, sprong Tiddles de voordeur open. Lot rende langs hem heen direct naar het plantsoen naast ons huis want daar worden de vogels gevoerd door een buurtgenoot. Tid keek mij even aan en zette het ook op een lopen. Op mijn roepen was hij weer bliksemsnel terug. Maar hij had in zijn run wel even snel een vetbolletje uit de boom gesprongen. Ik zag nog juist hoe hij hem doorslikte.
Dus op naar de dierenarts voor een braakmiddel. Ik ben net ook even bij de buren geweest om te vragen of ze de vetbollen voortaan in hun eigen tuin willen hangen want dit is al de 2e keer deze winter dat Tiddles bollen te pakken heeft gekregen.
Dochterlief had de poort open laten staan. Toen ik mijn jas stond aan te trekken om vanmiddag eens lekker met mijn duo in de sneeuw te gaan wandelen, sprong Tiddles de voordeur open. Lot rende langs hem heen direct naar het plantsoen naast ons huis want daar worden de vogels gevoerd door een buurtgenoot. Tid keek mij even aan en zette het ook op een lopen. Op mijn roepen was hij weer bliksemsnel terug. Maar hij had in zijn run wel even snel een vetbolletje uit de boom gesprongen. Ik zag nog juist hoe hij hem doorslikte.
Dus op naar de dierenarts voor een braakmiddel. Ik ben net ook even bij de buren geweest om te vragen of ze de vetbollen voortaan in hun eigen tuin willen hangen want dit is al de 2e keer deze winter dat Tiddles bollen te pakken heeft gekregen.
-
Roos
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
- roxy
- Middelgrote hondenneus

Gefeliciteerdd, ik had hetzelfde probleem van de week, maar dan opgepikt uit het park. Mijn dierenarts adviseerde schepje zout, daar zijn de meningen over verdeeld volgende keer ga ik ook voor een braakspuitje, hoop dat de dierenarts dat dan ook wel geeft, ondanks dat ze erbij blijven dat een schepje zout geen kwaad kan. Jim heeft wel erge last van zijn keel, ik denk dat het door het zout komt....
-
Lotte
- Kleine hondenneus

Mijn dierenarts adviseerde schepje zout,
Aangezien het weekend was en ik geen auto tot mijn beschikking had, heb ik ook eerst zout geprobeerd. Hij ging hiervan echter alleen kwijlen en kokhalzen maar niet braken. Omdat ik niet teveel zout durfde te geven (ik weet dat het heel slecht is), ben ik toch maar naar de andere kant van A'dam afgereisd met het ov.
Overigens heeft hij van zijn avontuur verder weinig last gehad. Na de braakspuit kreeg hij een anti-misselijkheidsprik. En bij thuiskomst heeft hij zonder problemen zijn portie KVV opgegeten. Daarna heerlijk geslapen en als besluit nog een nachtwandeling over de bijlmerweide (die was zo prachtig omdat er weer wat sneeuw was gevallen).
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer: