De mannen hadden alweer door dat er iets gepland stond...tja met een dochterlief die de mannen opjut (en ik maar zeggen...niet doen....zucht) is het natuurlijk 1 + 1 dat de mannen al stonden te dollen bij de auto. Afin de hele bups de auto in en gaan met die banaan naar het park.
Wat lag het park er prachtig bij. De meertjes en daartussen gelegen poelen en kanaaltjes waren her en der omringd door wuivende rietkragen. Het leek wel of iemand met een grote bus poedersuiker flink tekeer was gegaan. Ondanks een strak blauwe lucht en prachtige zonnestralen voelde het door wind soms behoorlijk fris.
Liefhebbers van ijzers onder hun voeten hadden de weg naar het park al gevonden. Zo kwamen gezinnetjes voorbij met de jongste ingepakt achter op een slee, verliefde stelletjes en nog veel meer mensen die genoten het bevroren water. Hollandser kan het bijna niet...zelfs in een heel groot park in de randstad.
Net als de andere bezoekers van het Westerpark hebben wij wederom genoten van de omgeving en elkaar. Om jullie een beeld te geven hierbij wat foto's.
Wacht maar sneeuw euhh ijs (B)engel....ik heb hier iets in mijn bek waarmee je wellicht iets kunt doen...

Banjer komt even aanlopen om te 'melden' dat hij zo geniet van deze wandeling

Ouwe dibbes geniet van de zon en een rustmoment (zonder dat andere geval

Hier zijn mijn kanjers klaar met het een spelletje (Banjer moet even laten zien dat hij ook nog steeds kan 'uithalen')

Whoehoee mr. B....je lijkt wel een ......

Dat was een leuk spelletje zeg

Jut en Jul met elkaar aan de stok

Kom Bundels...ik help je wel

En dan....dan is het ook weer tijd om naar huis te gaan. Onderweg alvast beginnen met wat nagenieten van deze lekkere middagwandeling.

Ze weten nog niet dat we morgen nog een keer gaan...dochterlief op de schaatsen en ik met de mannen nog een keer zo'n wandeling