Rondje Westerpark op een zonnige zaterdagmiddag

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Rondje Westerpark op een zonnige zaterdagmiddag

Ongelezen bericht door francis v »

Dit keer ben ik met mijn thuisfront naar het Westerpark in Zoetermeer geweest. Ik had 2 stuiterballen en 1 rustige speelbal bij me. Stuiterbal 1 en 2; dochterlief & mr. Bundels. De speelbal is hoe kan het ook anders die andere blonde....Banjerdekanjer.

De mannen hadden alweer door dat er iets gepland stond...tja met een dochterlief die de mannen opjut (en ik maar zeggen...niet doen....zucht) is het natuurlijk 1 + 1 dat de mannen al stonden te dollen bij de auto. Afin de hele bups de auto in en gaan met die banaan naar het park.

Wat lag het park er prachtig bij. De meertjes en daartussen gelegen poelen en kanaaltjes waren her en der omringd door wuivende rietkragen. Het leek wel of iemand met een grote bus poedersuiker flink tekeer was gegaan. Ondanks een strak blauwe lucht en prachtige zonnestralen voelde het door wind soms behoorlijk fris.

Liefhebbers van ijzers onder hun voeten hadden de weg naar het park al gevonden. Zo kwamen gezinnetjes voorbij met de jongste ingepakt achter op een slee, verliefde stelletjes en nog veel meer mensen die genoten het bevroren water. Hollandser kan het bijna niet...zelfs in een heel groot park in de randstad.

Net als de andere bezoekers van het Westerpark hebben wij wederom genoten van de omgeving en elkaar. Om jullie een beeld te geven hierbij wat foto's.

Wacht maar sneeuw euhh ijs (B)engel....ik heb hier iets in mijn bek waarmee je wellicht iets kunt doen... :D
Afbeelding

Banjer komt even aanlopen om te 'melden' dat hij zo geniet van deze wandeling :verliefd1:
Afbeelding

Ouwe dibbes geniet van de zon en een rustmoment (zonder dat andere geval :D :wink: ) :verliefd1:
Afbeelding

Hier zijn mijn kanjers klaar met het een spelletje (Banjer moet even laten zien dat hij ook nog steeds kan 'uithalen') :twisted:
Afbeelding

Whoehoee mr. B....je lijkt wel een ...... :lol: :applaus: :wink: (die oren :verliefd1: :D )
Afbeelding

Dat was een leuk spelletje zeg :D :verliefd1:
Afbeelding

Jut en Jul met elkaar aan de stok :verliefd1: :D
Afbeelding

Kom Bundels...ik help je wel
Afbeelding

En dan....dan is het ook weer tijd om naar huis te gaan. Onderweg alvast beginnen met wat nagenieten van deze lekkere middagwandeling.
Afbeelding

Ze weten nog niet dat we morgen nog een keer gaan...dochterlief op de schaatsen en ik met de mannen nog een keer zo'n wandeling :verliefd1: :applaus:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Leuke foto's! :verliefd1:
Volgens mij hebben jullie alle 4 enorm genoten :D
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Wat een rijkdom om van te genieten en wat zijn ze leuk samen, je 2 blonde mannen.
Dusty
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Dusty »

Wat een leuke foto's. Je kunt zien dat ze een fijne tijd hebben.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Dank jullie wel voor de leuke reacties. We hebben inderdaad heel erg genoten. Mijn stuiterballen hebben nog meer genoten want vannacht heeft mijn dochter beneden geslapen in de woonkamer bij de mannen. Zij vindt dat helemaal geweldig en wat is nou leuker om soms een slaapfeestje te hebben met labs om je heen. mr. Bundels was helemaal in zijn nopjes...zijn kleed lag tegen het matras van mijn dochter aan. Geweldig hoe zo'n jonge hond geniet van al die aandacht. Banjer bleef lekker op zijn eigen kleed maar vanochtend hoorde ik van mijn dochter dat zelfs hij ook even bij mijn dochter op het matras was geslopen...hahahah die gekke lobbessen..

Kortom het is weer een lekkere beestenboel hier :D
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Heerlijk om te zien. Hoelaat hebben jullie daar gelopen dan, want sting en simba hebben er gistermiddag ook lopen struinen 8)
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Leuk een verhaal met foto's :)
Ziet er uit als een heerlijke wandeling.
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

wat een leuke stuiter,speel,ballen. daar kan je supertrots op zijn.
en die oude dibbes is zo oud nog niet :) .
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Gerritte schreef:Heerlijk om te zien. Hoelaat hebben jullie daar gelopen dan, want sting en simba hebben er gistermiddag ook lopen struinen 8)
Wij waren daar van ongeveer half 3 tot ongeveer 4 uur...

Ik heb je niet gezien. Banjer en Sting hadden wel weer even gebroedelijk willen lopen denk ik hihih...de ouwe mannen op speurtocht. :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

pebi schreef:wat een leuke stuiter,speel,ballen. daar kan je supertrots op zijn.
en die oude dibbes is zo oud nog niet :) .
Dat ben ik ook :D :verliefd1: ...Banjer is inderdaad nog geen stokoud manneke maar hij leeft in reservetijd en we genieten elk dagdeel intens van elkaar. Vanmiddag hebben we een heerlijke wandeling gemaakt. Dochterlief met haar slee van heuvels af en de mannen.....die vonden het weer :applaus: :klasse: :D :verliefd1:
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

francis v schreef:
Gerritte schreef:Heerlijk om te zien. Hoelaat hebben jullie daar gelopen dan, want sting en simba hebben er gistermiddag ook lopen struinen 8)
Wij waren daar van ongeveer half 3 tot ongeveer 4 uur...

Ik heb je niet gezien. Banjer en Sting hadden wel weer even gebroedelijk willen lopen denk ik hihih...de ouwe mannen op speurtocht. :D
:D hih precies. Binnenkort maar ff een tijd afspreken
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk zeg :D
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Die hebben weer een geweldig tijd gehad.... en die Banjer die stuitert nog lekker mee.... fantastisch toch dat hij zo blijft genieten.... laat het nog maar heel lang duren....een geweldig stel is het, toch ?

Groetjes
Martine
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Leuke foto's van je kanjers :verliefd1:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie