Arme Nicky
-
Nicky
Arme Nicky
Maandagmorgen werd ze wakker met een hele dikke neus. Gelijk naar de dierenarts en die dacht in eerste instantie aan een tandje dat zat te irriteren. Het tandvlees was ook flink opgezwollen. Gisteren terug voor controle en het was al een heel stuk minder. Alleen... het was geen tandje, maar een bijtwondje! Zondag was ze op het losloopveldje aan het spelen en daar liep een herder. Die herder kon totaal niet met reuen, maar heeft de mijne dus ook te pakken gehad, zonder dat ik dat gemerkt heb. Gelukkig ziet het er goed uit.
En vannacht, ach, mijn kleine hummel was zo ziek. Normaal krijgt ze vers vlees, maar door leveringsproblemen moest ze noodgedwongen even brokjes eten. Ik had voor Orijen gekozen, maar dat viel totaal verkeerd bij de kleine meid. Gisteren was ze al gigantisch aan de derrie en vannacht was het helemaal raak. Spugen, piepen. Ach gos, het arme ding. Ze voelde zich zo ellendig. Vanmorgen heel vroeg kon ik hard rennen naar het gras.
Godzijdank vandaag toch het goede vers kunnen krijgen voor d'r en na 1 maaltijd gaat het al een stukje beter met d'r.
Het arme ding, het is echt haar week niet!
En vannacht, ach, mijn kleine hummel was zo ziek. Normaal krijgt ze vers vlees, maar door leveringsproblemen moest ze noodgedwongen even brokjes eten. Ik had voor Orijen gekozen, maar dat viel totaal verkeerd bij de kleine meid. Gisteren was ze al gigantisch aan de derrie en vannacht was het helemaal raak. Spugen, piepen. Ach gos, het arme ding. Ze voelde zich zo ellendig. Vanmorgen heel vroeg kon ik hard rennen naar het gras.
Godzijdank vandaag toch het goede vers kunnen krijgen voor d'r en na 1 maaltijd gaat het al een stukje beter met d'r.
Het arme ding, het is echt haar week niet!
-
sharon66057
- Speurneus

-
Nicky