Roots en Duke

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Roduke

Roots en Duke

Ongelezen bericht door Roduke »

Roots de zwarte labrador en Duke de blonde.

Afbeelding

Wat een gemis. :cry:

Gelukkig dat we nu weer wat leven in de brouwerij hebben met Monza.

Simone
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Oh, wat zijn ze vlakna elkaar overleden. :(
En ook niet eens stokoud geworden. Waren ze ziek?

Mooie en lieve foto van de twee, kan me voorstellen dat het een gemis is.
Gelukkig is kleine Monza er om jullie wat op te fleuren :)
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Wat een mooie foto van Roots en Duke.
deborah
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door deborah »

:klasse: :klasse: :klasse:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat zul je je kanjers missen. Het is ook zo snel na elkaar gebeurd! Heel veel sterkte!
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Heel veel sterkte met het verlies van je twee kanjers op korte tijd,heel mooi de twee samen!.
Bud mis je nog steeds!
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ah wat een lieve foto van je twee 'kussende' kanjers. Vreselijk om dat zo snel achter elkaar mee te moeten maken. Veel sterkte en heel veel plezier met die kleine deugniet
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Wat een schatten.
Maar jeetje wat een rollercoaster van emoties is dat geweest in 3 maanden tijd 2 honden verliezen en 1 puppert erbij.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Roduke

Ongelezen bericht door Roduke »

@Huub, inderdaad was het jaar 2011 niet zo goed. Het begon op 21 augustus, toen stierf mijn moeder nadat ze 6 weken ziek was geweest, twee dagen daarna moest ik Roots laten inslapen. Ons mam en Roots zijn gecremeerd op de zelfde dag, op 25 augustus en het moest zo zijn, ook op het zelfde tijdstip. Ons mam in Baexem en Roots in Numansdorp.
Toen dacht ik dat we het hadden gehad, helaas toen ging Duke zonder enig teken vooraf ook achteruit. Nierfalen of verdriet omdat Roots er niet meer was ???? Maar we moesten haar uiteindelijk op 12-12 ook laten gaan. Wat was ik blij toen het jaar voorbij was.
Gelukkig konden we 2012 goed beginnen met Monza, hoop dat het weer een happy jaar gaag worden en dat we veel plezier kunnen maken en weer kunnen genieten van het leven.

Simone
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Roduke schreef:@Huub, inderdaad was het jaar 2011 niet zo goed. Het begon op 21 augustus, toen stierf mijn moeder nadat ze 6 weken ziek was geweest, twee dagen daarna moest ik Roots laten inslapen. Ons mam en Roots zijn gecremeerd op de zelfde dag, op 25 augustus en het moest zo zijn, ook op het zelfde tijdstip. Ons mam in Baexem en Roots in Numansdorp.
Toen dacht ik dat we het hadden gehad, helaas toen ging Duke zonder enig teken vooraf ook achteruit. Nierfalen of verdriet omdat Roots er niet meer was ???? Maar we moesten haar uiteindelijk op 12-12 ook laten gaan. Wat was ik blij toen het jaar voorbij was.
Gelukkig konden we 2012 goed beginnen met Monza, hoop dat het weer een happy jaar gaag worden en dat we veel plezier kunnen maken en weer kunnen genieten van het leven.

Simone
Wij zeggen wel eens een dag met een gaatje nou 2011 was een jaar met een gat.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Dusty
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Dusty »

Wat een rot tijd hebben jullie achter de rug. Ik hoop dat de kleine Monza weer veel plezier in jullie leven kan terug brengen.
Plaats reactie