ik zie dat er best wel veel topics zijn in verband met de gezondheden van vele labradors
ik heb zelf niet zoveel verstand van deze dingen dus daarom wil ik het hier ook vragen aan jullie en ik hoop dat iemand zal reageren
het probleem is dus, mijn schattebout sira heeft sinds 2 weken , waarschijnlijk langer denk ik, een wond binnen in haar oor.
het is op de flap , zeg maar onderaan, dus niet vlak bij haar oorschelp enz.
het is niet heel groot maar ook niet echt klein en ik maak mij erg zorgen. het gaat maar niet dicht. ik heb ook geen idee hoe het er is gekomen
het gaat steeds weer open door dat ze klapperd neem ik aan, want er heeft wel korstjes opgezeten
als het dan weer open is bloed het best erg , dan doe ik wat sterilon op een petje en dat doe ik er dan tegenaan , herhaaldelijk tot dat het bloede stopt.
enig idee wat ik nou moet doen zodat het wel dicht kan gaan? pleisters help natuurlijk niet en ze blijft klapperen met haar oren nu en dan
ze krijgt ook een middeltje daarvoor want vaak zijn haar oren opeens verschikkelijk rood van binnen.... dierenartsen zeiden dat het een allergie kan wezen maar goed... daar zijn we dus ook niet echt uit
ook zo witte kap, waar ik naam even van kwijt ben, kunnen we bij haar omdoen i guess , we hadden er wel 1 maar die kunnen we niet meer terug vinden en ook denk ik dat als ze die lang op moet dan gaat ze gek worden
alvast bedankt