Ik kom zo, dat weet je toch!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ik kom zo, dat weet je toch!

Ongelezen bericht door Lien »

Hallo, ik ben Lotje, een pup van 9 maanden. Nou ja pup, ik ben net zo groot als mijn vriendinnen, maar mijn vrouwtje zegt dat ik een pup ben 8)

Elke morgen als wij gaan wandelen dan ruimen wij het hele wandelgebied op. We maken echt alles schoon. We ruimen drollen op, blikjes, stokken, paarde drollen en de laatste tijd hebben we nog wat extra's toegevoegd, de dode vissen en vogels. :applaus: Die hebben de winter niet overleefd, zegt het vrouwtje. Vrouwtje zegt altijd dat we viezeriken zijn en dat we door moeten lopen :confused: Dus al met al zijn we daar best druk mee :klasse:

Als we terug gaan dan zijn we bijna bij de auto, maar je ziet hem nog niet en dan doet het vrouwtje Ruby en Haley aan de lijn want zij zegt dat zij een wetenschappelijke studie maken van elke grasspriet die ze tegenkomen en dat ze daar geen tijd voor heeft. Die twee moeten dus aan de lijn :twisted:

Als we dan bij de parkeerplaats zijn dan krijg je altijd een koekje en dan doet het vrouwtje de riem om en dan gaan we in de auto weer naar huis. :)
Maar gisteren zag ik opeens dat er nog hele leuke bosjes waren aan de andere kant van de parkeerplaats dus ik daag een van mijn vriendinnen uit en samen nemen we het er nog even van. Vrouwtje roept ons en Noa gaat naar haar toe. :confused: Dom dom dom, moet je nooit doen! Ze wacht toch wel en dan scoor je dat koekje gewoon later. :twisted: Dus ik na 10 minuten koekje scoren, ze zei ook nog dat ik braaf was 8) en daarna naar huis. Ze zei nog wel zoiets van dat gaan we morgen anders doen, maar wie dan leeft wie dan zorgt. :D

Dus vandaag weer aan de schoonmaak geweest en we zijn weer terug bij de auto. Niks aan de hand zou je zeggen. Alle vriendinnen zitten al in de auto en ik trek nog even een sprintje. Lekker hoor! Vlak langs het vrouwtje, ik ben toch lekker sneller :twisted: Ze roept me 1x Lotje Kom! Ik denk, ja tuurlijk, maar nu even niet! Weet je wat ze doet :mad: Ze draait zich om en stapt zo in de auto en rijdt weg!!! :evil: Ja en nu??? Dus ik heb nog even gesnuffeld, maar zonder publiek was er eigenlijk niet veel aan :oops: Ik ben maar op het plekje gaan zitten waar het nog lekker naar mijn vrouwtje rook :cry: En opeens hoorde ik: Lotje Kom!! Dus ik trek een sprintje en je gelooft het niet, daar waren ze allemaal, vrouwtje en mijn vriendinnen! :schreeuw: Ik kreeg een koekje en ze zei dat ik braaf was en toen gingen we lekker naar huis :) Vrouwtje lachte en zei, heb je hier nou van geleerd ??? :mad: Dat is toch geen humor :roll: Maar ik overweeg toch om het morgen anders aan te pakken ......
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:D :D je neemt dan zeker de bus naar huis? :twisted:

lotje je moet wél luisteren hoor naar het vrouwtje :twisted:

Lien ik vind je meiden echt heel sociaal dat ze de boel allemaal opruimen :klasse:
hier ook een sociaalwerker die de boel schoon houdt in het park :kots:
dit keer is het niet eens roef die dat doet :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Nu ben ik wel heeeel benieuwd hoe het morgen gaat....
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

:lol: :lol: :lol: :lol:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Diedelie
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Diedelie »

:lol: :lol: :lol:

Om ter creatiefst.. en de winnaar zal zijn: ........

8) :lol:
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Hahaha heel herkenbaar met Bob. Ik ben ook al vele malen weggereden :D
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

:D :D :D
Agnes

Ongelezen bericht door Agnes »

Oeh ben je niet bang dat ze er achter aan gaat rennen dan? Ik zou als de dood zijn...
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Heel herkenbaar :D :D :D , maar Lotje, je kunt maar beter luisteren want je vrouwtje is heul strengggg. :D :D
Hier ook zo'n plantsoen-medewerker, vooral sloten uitbaggeren is zn specialiteit en takken snoeien (oma vond het minder leuk :cry: toen de rozenstruik werd gedaan ) kan ie ook.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

:D Mijn sociale plantsoenmedewerkers hebben ook wel eens een poging gedaan om een bramenstruik te ontwortelen,
maar dat was een éénmalige actie 8)

Maar verder zijn ze erg "taakgericht" :roll:
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

:lol: :lol: Zal mij benieuwen hoe dat morgen gaat :wink:
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Oh heerlijk om te lezen.
Hier ook eentje met bananen in zijn oren.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geweldig beschreven :lol:
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Ben benieuwd hoe het morgen loopt :D :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

heerlijk om te lezen en best wel herkenbaar. Hier ook een die een bijbaantje bij de gemeente heeft. Vroeger probeerde hij ook nog weleens onze haag bij te snoeien. En vandaag dacht meneertje dat het ook leuk is om met andere baasjes te lopen want zijn eigen baasjes liepen al naar de auto en dat was toch niet de bedoeling dus vrolijk kwispelend even met iemand anders meelopen :evil:
Afbeelding

bedankt Sharon !
Plaats reactie