Dat betekent dus niet meer lekker rondrennen op de zeedijk en in het bos
Dus tja dan moet je maar langer lopen, dat is logisch maar past niet vaak in de dag. Soms heb je van die drukke dagen
Toen ik langs de boerderijen liep met Jazzy dacht ik opeens: WOW! hier zouden we wel goed kunnen skeeleren!
Dus toen ging ik de volgende dag mijn skeelers aantrekken en extra veel beschermers aan voor het geval ze niet stopte met trekken
De eerste 10 minuten waren wel wat onwennig voor ons allebei, moest ze nou links of rechts lopen? mag ze wel voor je lopen?
Maar na die 10 minuten ging het steeds beter! Ze bleef meer naast mij lopen/joggen en rennen. Ik dus super trots dat het zo goed ging!
Na zo'n 20 minuten zijn wij weer terug geskeelerd maar dan 10x zo langzaam want jazzy werd geloof ik wel wat moet (en ik ook
dus toen hadden we nog ongeveer zo'n 20 minuten op looptempo een soort van cooling down gedaan wat al helemaal super ging want ze had wel door na heel wat snoepjes dat ze naaaaast mij moest lopen.
Het is ook wel super om bij ons te skeeleren je moet alleen op het begin wel een sluis over
Ben zo blij dat het gelukt is want nu kunnen we gezellig samen skeeleren (nou ik skeeleren en zij lopen)