spannend.....het wachten is begonnen
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

spannend.....het wachten is begonnen
spannend.......Jarenlang hebben we gezegd: leuk een hond,......maar niet nu. Als het aan mijn man had gelegen hadden we jaren geleden al op zoek gegaan. Nu de kinderen wat groter worden (bijna 6, bijna 10 en bijna 12) hebben we de knoop doorgehakt! We willen graag een pup! Inmiddels hebben we contact met een fokker die midden maart een nestje verwacht. Spannend.....Zou er een hondje voor ons bij zitten? Het wachten is begonnen, alhoewel het echte grote wachten nog moet gaan komen 
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
nicole
- Middelgrote hondenneus

we gaan voor een bruine pup. Bij 'ons' is het nest van een andere mama. We hadden eerst voorkeur voor een teefje, maar bij nader inzien, laten we het afhangen van welke pups er geboren gaan worden en welke het beste bij ons gezin past. Mede op advies van de fokker.
Er staan natuurlijk veel meer mensen op de lijst, dus we kunnen nog niet met zekerheid zeggen of we 'aan de beurt komen', maar we hebben goede hoop!
Ik begrijp dat jij erg tevreden bent over de fokker? Ik heb nu een paar keer contact met haar gehad, en ik moet zeggen, dat gaf ons een erg prettig gevoel!
Er staan natuurlijk veel meer mensen op de lijst, dus we kunnen nog niet met zekerheid zeggen of we 'aan de beurt komen', maar we hebben goede hoop!
Ik begrijp dat jij erg tevreden bent over de fokker? Ik heb nu een paar keer contact met haar gehad, en ik moet zeggen, dat gaf ons een erg prettig gevoel!
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
-
Lars en Daniëlle
- Hele grote hondenneus

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Re: spannend.....het wachten is begonnen
Wij hebben ook gewacht met een pup tot de kinderen ouder waren. De jongste was 7 jaar en naar school dus hadden we beide iets meer tijd voor het opvoeden van een pup, want daar komt toch heel wat bijkijken. Sta er nog steeds achter. Alvast heel veel voorpret gewenst. En over Liennicole schreef:spannend.......Jarenlang hebben we gezegd: leuk een hond,......maar niet nu. Als het aan mijn man had gelegen hadden we jaren geleden al op zoek gegaan. Nu de kinderen wat groter worden (bijna 6, bijna 10 en bijna 12) hebben we de knoop doorgehakt! We willen graag een pup! Inmiddels hebben we contact met een fokker die midden maart een nestje verwacht. Spannend.....Zou er een hondje voor ons bij zitten? Het wachten is begonnen, alhoewel het echte grote wachten nog moet gaan komen

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
nicole
- Middelgrote hondenneus