@ Von, Dat is lief van je! We gaan indd buiten de vakantie (willen begin seprember) dus mocht het center parcs worden dan laat ik het je weten

Bedankt voor je tips Erica! Ik lees ze nu pasEricaM schreef:Zag dat de naam van mijn favoriete park op de Veluwe is weggevallen: MiggelenbergEn als je voor landal kiest... Beste is met airmiles boeken. Krijg je 50pct korting. Of last minute. Dan is de korting 40pct.
Zo doen wij dat tenminste altijd
Wat leuk zeg! Veel plezier!!francis v schreef:Ik liep al een tijd rond met het idee om een weekendje weg te gaan. Bos voor de mannen, open haard voor me & my girl. Toen ik deze topic zag heb dankbaar gebruik gemaakt van alle tips die jullie hebben gegeven en heb een aantal parken bekeken. Ik denk dat ik ga voor Miggelenberg.
Ik heb er zo zin in. Ik ga morgen op mijn werk vrij vragen rond het 1e weekend van maart. Veel wandelen in het bos (wat voor weer het ook gaat worden ahahhaa), heerlijk fikkie stoken met dochterlief. Gewoon ff helemaal er tussen uit. Landal here we come.
Mocht iemand nog een tip voor een goede ligging qua huis ten opzichte van het omliggende bos.....laat me het weten
Dank je wel.(en ook dank voor het openen van deze topicsharon66057 schreef:Wat leuk zeg! Veel plezier!!francis v schreef:Ik liep al een tijd rond met het idee om een weekendje weg te gaan. Bos voor de mannen, open haard voor me & my girl. Toen ik deze topic zag heb dankbaar gebruik gemaakt van alle tips die jullie hebben gegeven en heb een aantal parken bekeken. Ik denk dat ik ga voor Miggelenberg.
Ik heb er zo zin in. Ik ga morgen op mijn werk vrij vragen rond het 1e weekend van maart. Veel wandelen in het bos (wat voor weer het ook gaat worden ahahhaa), heerlijk fikkie stoken met dochterlief. Gewoon ff helemaal er tussen uit. Landal here we come.
Mocht iemand nog een tip voor een goede ligging qua huis ten opzichte van het omliggende bos.....laat me het weten
Komt vast goed! Jullie ook veel plezier!gezina schreef:al jaren gaan wij naar de Sluftervallei op Texel.
in de loop der jaren zijn er al diverse bungalows vernieuwd en verbeterd.
het voordeel van de ligging is in 15 minuten ben je lopend bij het strand en het bos wordt steeds meer bos, de eerste jaren waren dit struikjes en hele kleine boompjes.
als je niet teveeleisend bent is dit een prima park.
veel plezier in september, wij gaan half april al.
EricaM schreef:@francis, veel plezier op de Miggelenberg. Geniet ervan. En het mooie van dat park is dat het bijna niet uitmaakt waar je zit. Bos rondom
Dank je wel!!EricaM schreef:Veel plezier op Texel. Klinkt echt leuk. Frank is geen fan van de eilanden, (waarom weet ik nog steeds niet), dus ben er nog nooit geweest.
@francis, veel plezier op de Miggelenberg. Geniet ervan. En het mooie van dat park is dat het bijna niet uitmaakt waar je zit. Bos rondom