Marley, en zijn litteken

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
claudia-marley

Marley, en zijn litteken

Ongelezen bericht door claudia-marley »

Iets meer dan een week geleden is Marley in zijn neus gebeten door een andere hond, had hier ook een topic over geplaatst, nu is de wond genezen.. helaas is er een litteken voor in plaatst gekomen. Op de foto's kan je hem zien (tenminste, ik kan hem zien). Het is een witte streep..

Zes maandjes, en nu al een litteken.. gelukkig heeft hij er geen last van! Denken jullie dat er nog wat aan te doen is? Dat het minder word? (denk zelf van niet, maar misschien mensen met ervaring..)

Hier een paar foto's :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En deze, gewoon omdat ik hem mooi vond :applaus:

Afbeelding

Hij blijft nog steeds mijn kleine mooie mannetje!!!! :D :D :D :D
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Bij Bowie heeft er heel wat jaren terug een klein hondje in zijn neus gehangen.
Die had heel wat meer krassen/littekens op zijn neus en die zijn allemaal verdwenen.
claudia-marley

Oh, dat is mooi om te horen (dat de littekens weg zijn, niet dat Bowie gebeten is, altijd sneu).. Ik hoor van iedereen dat hij waarschijnlijk niet weg gaat.. daarom dacht ik, ik plaats het op het forum, zo hoor je toch wat meer meningen..

Ik moet wel zeggen dat het litteken op de foto kleiner lijkt dat hij is.. Hij is ook spierwit.. maar heb nog hoop!
Diedelie
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Diedelie »

Ayla haar snoet is ook al een paar keer in aanraking gekomen met scherpe nageltjes. :shock: :cry:

Maar na een eindje kleuren de witte streepjes terug zwart. :)
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Volgens mij trekt het nog wel weg hoor... Wobbe heeft ooit een krabbel over zijn neus gehad van een kat.... is een tijdje zichtbaar gebleven maar na een tijdje was het volledig weg...
Dus Marley zijn fotomodellen - carrière komt niet direct in het gedrang denk ik ... :wink:

Groetjes
Martine
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Nino is op de leeftijd van 4 maanden door een Stafford in de neus gebeten. Is weer helemaal goed gekomen, je ziet er niets meer van.
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door perelaar »

Harpo heeft er verschillende: een paar witte haren op de zijkant van zijn neus waar ooit een teek gezeten heeft, en kleine kale plekjes van bijtwonden...
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Een litteken schijnt het altijd goed te doen bij de meisjes :wink:
Nee hoor hoop dat het wegtrekt maar het is en blijft een knappe vent.
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

Dat litteken trekt denk ik wel weg. Tjinta is hier een keer in de neus gebeten en een keer een flinke kras op de neus gehad. Beide zijn na een tijdje weg getrokken! :)
Afbeelding
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ja, hier hebben de dames ook wel eens hun neus "gestoten". Het kan even duren, maar ik denk dat het weer volledig geneest. :)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
claudia-marley

Bedankt voor alle reactie.. aan de vele 'dat trekt nog wel weg' reactie te lezen verwacht ik een beetje dat het weg trekt. Het is nog niet kleiner geworden ofzo, maar dat zal wel een tijdje duren.

en zijn fotomodel carriere, hahaha, die had ie ondanks dat krasje ook nog wel gehad! (ik zet hem constant op de foto).. Hij glimt echt mooi op deze foto's :D :verliefd1:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Waarschijnlijk zie je er over een tijd niks meer van! Ligt er ook aan hoe de huid reageert met het aanmaken van littekenweefsel :)
Plaats reactie