We hebben een logee in huis. Een Bernersennen mannetje van nog net geen 1, Youp genaamd (Joep)
Youp is niet gecastreert en Kyra niet gesteriliseerd.
Kyra is al langer dan een half jaar niet loops geweest.
Nu is het probleem dat ze wel heel erg gek op elkaar zijn.
Youp wil graag op Kyra en Kyra bied zich ook echt aan, doet de staart opzij en al. Youp wil Kyra ook de hele tijd likken aan d'r gevalletje.
Gister zijn ze heel even alleen buiten geweest. Totdat het ons opviel dat ze zo gek op elkaar waren. Sindsdien zijn ze niet samen geweest (vannacht ook niet).
Nu is mijn vraag: KAN het zijn dat ik niet heb gemerkt dat Kyra loops is en dat ze dus nu toch wel vruchtbaar is?????? Ik heb niet gemerkt dat Youp echt op Kyra zat en dat ie "vast" zat. Maar voor hetzelfde geld is dat toch even gebeurd. Ik heb er verder weinig verstand van, vandaar mijn vraag.
O jee... een logee
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik heb eens een logee gehad vanuit het asiel. Zij was niet zichtbaar loops, en liep samen met mijn reu in de tuin. Toen ik even later keek zat hij erop (hij was gelukkig gecastreerd). Later bleek ze wel degelijk loops te zijn, maar verloor zo goed als geen bloed... Het kan dus zeker!

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Sh*t!!!!!!!!!! Ik heb echt nergens bloed gezien de afgelopen tijd.
Maar ik begon te twijfelen omdat ze zich ook echt zo aanbied.
Dan ben ik bang dat we voor de zekerheid morgen naar de DA moeten voor de morning afterpil/spuit.
Kyra mag geen pups meer krijgen en sowieso wil ik geen pups lab x bernersennen.
Dan ben ik bang dat we voor de zekerheid morgen naar de DA moeten voor de morning afterpil/spuit.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Dat hoeft nog niet per se aan de hand te zijn heJo-Ann schreef:Sh*t!!!!!!!!!! Ik heb echt nergens bloed gezien de afgelopen tijd.

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Ok, dat wist ik niet. Ik bel ze morgen even voor een afspraak. Bedankt voor de info! Gelukkig is Youp maar 1 nachtje, hij gaat straks weer weg. Nu zitten ze steeds om en om buiten en maar te piepen naar elkaar door het raam.Lupos schreef:Dat hoeft nog niet per se aan de hand te zijn heJo-Ann schreef:Sh*t!!!!!!!!!! Ik heb echt nergens bloed gezien de afgelopen tijd.
Kyra mag geen pups meer krijgen en sowieso wil ik geen pups lab x bernersennen.Bij de da kun je ook vragen of ze dekrijp is, met een camera kunnen ze de binnenkant dan bekijken of ze in de fase van eisprong zit. Rustig aan, maar wel even checken