Camping aan galderse meren?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Camping aan galderse meren?

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Wij zouden in het voorjaar graag met de caravan en onze twee honden naar de galderse meren gaan.
Weet iemand een hondvriendelijke camping vlak bij de galderse meren,liefst camping aan het meer als het kan.
Zondag zouden wij misschien eens gaan kijken,het zou leuk zijn mochten we al wat ideetjes hebben,heb op het net ook al gezien dat er een naturistenplaats is,maar dat is niet zo mijn favoriet :wink:
Dus als iemand zijn ervaringen kan delen,zou het fijn zijn.
Bud mis je nog steeds!
miran&joost
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door miran&joost »

Weet niet of er erg dichtbij een camping is, maar anders zou je het dorpje Chaam kunnen proberen. Hier zijn meerdere campings en bungalowparken en zo'n 7 km van de Galderse meren vandaan. Bijkomend voordeel is dat er in de Chaamse bossen een flinke loslooproute voor de honden is.

Via de ANWB-site vond ik dit nog :

•Minicamping Wilgenweide
Bavelseweg 128
5124 PZ Molenschot
Nederland
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

miran&joost schreef:Weet niet of er erg dichtbij een camping is, maar anders zou je het dorpje Chaam kunnen proberen. Hier zijn meerdere campings en bungalowparken en zo'n 7 km van de Galderse meren vandaan. Bijkomend voordeel is dat er in de Chaamse bossen een flinke loslooproute voor de honden is.

Via de ANWB-site vond ik dit nog :

•Minicamping Wilgenweide
Bavelseweg 128
5124 PZ Molenschot
Nederland

Mercikes,ziet er goed uit,zeker de moeite om eens gaan te kijken.
Bud mis je nog steeds!
Plaats reactie