hallo ,hier zijn we weer! Ik voel me echt de slechtste vrouw van Putten e.o. Co ligt hier met zn rompertje aan te piepen en zn ogen hangen .Hij schommelt een beetje door de kamer.Hij wil nog niet plassen of eten.
Vanmorgen op de fiets naar de DA praktijk gegaan, zo,n 500 meter bij ons vandaan.Die is pas een jaar geleden geopend en we waren daar nog niet geweest.Co was altijd al nieuwsgierig wat daar was.Nou dat weet ie nu!
Eerst wegen: 42 kilo! Mooi gewicht voor zijn type.
Toen een prik in zn bil en we mochten samen in een kamertje wachten.
Toen hij bijna sliep hebben we hem in een bench gelegd en toen ben ik maar gegaan...
Ik voelde me wel heel erg lullig.
U mag vanaf 2 uur hem komen halen zei de assistente,maar we zijn tot 8 uur open dus later mag ook hoor.
Nou rekent u er gewoon maar op dat ik om 13.59 uur op de stoep sta hoor!
En ach daar lag ie dan,mn sterke gezonde bink.Vanmorgen nog met zwaaiende staart en glimmende ballen hiergebracht en nu ,aaaach
Ik heb volgende week de hele week vrijgenomen,kan ik hem lekker pamperen en vertroetelen.Eppie is ook erg lief voor hem trouwens ,likt zn neus af en toe.en heeft ook stiekem geroken hoe het zat.
Weet iemand trouwens of je kwa wandelen ook rustig aan moet doen,of mag hij gewoon als ie overmorgen ofzo zich beter voelt een goeie wandeling maken?
En voer moet ik natuurlijk ook mee opletten,hij is al zwaar.
Maar de folder van het speciale dieet voer heb ik daar laten liggen hoor,dat eten ze zelf maar op
Nou poeh hee dat was het dan voor vandaag,wat een flutdag !morgen maar zien hoe het is.Iedereen bedankt voor het medeleven !
de groeten van Wilma en Cody