retriever school

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Iefke

retriever school

Ongelezen bericht door Iefke »

Hoi,

vanaf aanstaande dinsdag ga ik op puppycursus hier in de buurt, ik ben wezen kijken en ze doen het goed daar, kleine groepjes en alles met klikker.

Nu wil ik als deze cursus klaar is, iets gaan doen met Vida wat haar ras specifieke kenmerken naar voren brengt, dus een retriever cursus of misschien wel iets met jacht.

Maar waar is dat bij mij in de buurt, ik heb vroeger met Buck een retriever cursus gehad in helmond, maar volgens mij is die niet meer.

Ik hoor graag van jullie, wij wonen in Someren dat ligt ongeveer 12 km van helmond, 15 van eindhoven en 13 van Weert.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Ik weet dat er een hondenschool voor alleen retrieverrassen zit op Ekkersrijt in Son en Breugel. Toen ik hier laatst informeerde namen ze geen pups meer aan, maar dat kan veranderen natuurlijk. Nu zijn wij gisteren begonnen met een retrievertraining in Reusel bij hondenschool Keijzers. Dat is wel iets verder weg vanaf Someren.
Iefke

Thanks Jeltje, reusel had ik idd gezien, maar is wel ver voor cursus, maar misschien wie weet.
Iefke

nu zie ik dat er in Someren ook eentje is, niet voor dit jaar, maar voor volgend jaar zeker een optie, ik heb ze aangeschreven dus ben benieuwd eerst dit jaar maar eens op puppy cursus en gehoorzaamheid gaan doen.

http://www.jachthondenkennel.nl/jachttraining.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Michel
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Michel »

Ik ga zelf met Noa (20 weken) naar HC De Retrievers in Eindhoven/Son en Breugel. Hier trainen allemaal Retrievers (Golden, Labradors, Flatcoats etc.) Ieder kwartaal starten ze met een nieuwe puppycursus. De puppycursus is op zaterdagochtend van 08.15 tot 09.30 uur. Ik zou de website even bekijken. Ik kom er nu 2 maanden en het bevalt me heel goed.
Allard

Ongelezen bericht door Allard »

voor dat trekken kan je gaan "blocken"

als hij voor je loopt. Voet voor hem zetten en tegen hem in lopen. Vindt die niet leuk maar gaat wel beter luisteren. Ook bij een beloning geef de beloning naast/ achter je met je hand. Niet voor je.
Plaats reactie