Beterschap kerel en een dikke knuf van ons
Morgen gaat het toch echt gebeuren
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

Eerste dagen alleen kleine p&p rondjes en 10 dagen niet los lopen en rustig aan idd, de hechtingen zouden vanzelf oplossen (is niet gebeurd). En qua voer 30% minder. (heb ik wel weer opgeschroefd omdat mijn Joep slanker werd).
Het schuldgevoel wat je hebt verdween in mijn geval pas na een maand of 2 na de castratie...
Het schuldgevoel wat je hebt verdween in mijn geval pas na een maand of 2 na de castratie...
-
jeltje
- Hele grote hondenneus

Arme Co, wat zijn ze zielig die eerste dag hè. Zyva hebben wij 2 maanden geleden laten steriliseren en die is de eerste dag heel beroerd geweest van de narcose, de tweede dag nog wat sloom en vanaf de derde dag moesten we haar weer rustig zien te houden. Ik heb wandelingen aan de riem gedaan tot de hechtingen eruit waren, maar na een dag of 5/6 zijn wij wel weer langere wandelingen gaan doen omdat Zyva daar echt behoefte aan had. Na 2 weken heb ik haar pas weer laten ravotten met andere honden. Het voer had ik meteen geminderd met 20% maar toen ik haar ging wegen na een week of 3/4 was ze 1,7 kilo afgevallen (en Zyva is al een tenger type van maar 25 kilo). We hebben er toen weer 10% bovenop gedaan en ik wil haar binnenkort weer gaan wegen, heb het idee dat het er nog steeds langzaam af gaat. Waarschijnlijk zal het er hier op neer komen dat ze hetzelfde kan blijven eten (500 gram KVV). Succes met Co, hopelijk hebben jullie een rustige nacht gehad.
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

Hoi hier zijn we weer! Nou Jeltje, een rustige nacht heb ik niet gehad.
Om het uur ging ik eruit omdat Co hartverscheurend stond te janken in de kamer
zo zielig. de pijnstillers waren eigenlijk voor vandaag en morgen maar die heb ik allebei vannacht gegeven ,1 om 2 uur en 1 om 6 uur.
Om half 9 ben ik samen met Eppie naar de DA gefietst (Ep zal ook uit moeten) en daar vonden ze het ook niet normaal en heb nog 6 tabletten meegekregen .Ik moest vanmiddag bellen als ie om 2 uur niet wat beter was.
maar om 11 uur wilde hij toch wel mee naar buiten,rompertje afgedaan en toen knapte hij zienderogen op en hebben we een half uurtje gewandeld .
Stukje kipfilet en een vleugeltje gegeten en wat gedronken,hoera!
Nu slaapt hij lekker buiten op een kleed.Alleen als ik langs loop,piept ie.
Om het uur ging ik eruit omdat Co hartverscheurend stond te janken in de kamer
Om half 9 ben ik samen met Eppie naar de DA gefietst (Ep zal ook uit moeten) en daar vonden ze het ook niet normaal en heb nog 6 tabletten meegekregen .Ik moest vanmiddag bellen als ie om 2 uur niet wat beter was.
maar om 11 uur wilde hij toch wel mee naar buiten,rompertje afgedaan en toen knapte hij zienderogen op en hebben we een half uurtje gewandeld .
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
-
Guus
Ach... arme Co... zo zielig als ze pijn hebbenWil enCo schreef:Hoi hier zijn we weer! Nou Jeltje, een rustige nacht heb ik niet gehad.
Om het uur ging ik eruit omdat Co hartverscheurend stond te janken in de kamerzo zielig. de pijnstillers waren eigenlijk voor vandaag en morgen maar die heb ik allebei vannacht gegeven ,1 om 2 uur en 1 om 6 uur.
Gelukkig is hij aan het opknappen
Geef hem maar een dikke knuffel
-
Pebbles
- Middelgrote hondenneus

Nee hoor, hoeft niet persé. Zal per hond verschil maken. Bij Biko viel het mee. Wij hadden meer moeite hem van de hechtingen af te laten blijven. Eerst een t-shirt om gedaan. Was er gauw af. Toen een corrigerende slip aangedaan (van mij, gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering, dacht dat het nog zou helpenooh jeetje is dat normaal dat hij zoveel pijn ervaart?
Co en Wil, heel veel sterkte. Dit zijn jullie echt zo weer vergeten en dan kunnen jullie genieten van de rust
-
rimanime
- Speurneus

Kan een uitwerking van de (morfine ?) narcose zijn. Er zijn honden die dan enorm hartverscheurend gaan janken/huilen. Ik zou dus voorzichtig zijn met zoveel pijnstilling zonder het raadplegen van je DA. Sterkte met je ventjeWil enCo schreef:Hoi hier zijn we weer! Nou Jeltje, een rustige nacht heb ik niet gehad.
Om het uur ging ik eruit omdat Co hartverscheurend stond te janken in de kamerzo zielig. de pijnstillers waren eigenlijk voor vandaag en morgen maar die heb ik allebei vannacht gegeven ,1 om 2 uur en 1 om 6 uur.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Wil enCo
- Hele grote hondenneus

Hoi allemaal,vanaf vandaag gaat het weer prima met meneer! van morgen kwam ik beneden en onderaan de trap slaapt Co in zn mand als vanouds op zn rug- normaal met de ballen in de lucht- nu ahum- gewoon op zn rug.
kon ik meteen even inspecteren hoe het er uitzag.Nou volgens mij keurig ,wel wat rood en wat hechtingen.
ik denk opeens:WAAR IS DIE ROMPER EIGENLIJK GEBLEVEN? Nou die lag naast hem op de vloer.
Hoe is het mogelijk ,2 x drukknopen aan de achterkant, 2 poten door de mouwen,en je kop ook nog door een gat!
Hoe krijgt een hond die uit in zn eentje. Ik kijk opeens met 1 oog naar Ep.De gnoom, hij kijkt me aan met zn priemoogjes en zn slimme koppie.
Zou het...neee, dat kan niet toch?
verder is Co gewoon weer Co ,we wandelen nog wel even gewoon in de buurt,nog niet met de auto of lange enden.
vanmiddag nog 2 leuke teefjes tegengekomen en Co ging wel als vanouds rechterop lopen en zn staartje in de lucht,en vrolijk " He ladies"roepen
maar geen gekwijl en getrek zoals anders.
kon ik meteen even inspecteren hoe het er uitzag.Nou volgens mij keurig ,wel wat rood en wat hechtingen.
ik denk opeens:WAAR IS DIE ROMPER EIGENLIJK GEBLEVEN? Nou die lag naast hem op de vloer.
Hoe is het mogelijk ,2 x drukknopen aan de achterkant, 2 poten door de mouwen,en je kop ook nog door een gat!
Hoe krijgt een hond die uit in zn eentje. Ik kijk opeens met 1 oog naar Ep.De gnoom, hij kijkt me aan met zn priemoogjes en zn slimme koppie.
Zou het...neee, dat kan niet toch?
verder is Co gewoon weer Co ,we wandelen nog wel even gewoon in de buurt,nog niet met de auto of lange enden.
vanmiddag nog 2 leuke teefjes tegengekomen en Co ging wel als vanouds rechterop lopen en zn staartje in de lucht,en vrolijk " He ladies"roepen
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus