Verplichte verzekering?

Respecteer elkaars mening.
Alma

Ongelezen bericht door Alma »

najah :? jammer hoor.

(misschien moet de post van 800 euro er dan ook uit, want dit is echt een post die nu helemaal niks meer met het topic te maken heeft)

ontopic dus:
Wat ik me afvraag: waarom werkt het in zweden wel, als wij met een bultje mensen al zoveel nadelen herkennen.

misschien zou een verplichte huisdieren verzekering ook een voordeel kunnen hebben voor het welzijn van de huisdieren in het algemeen. Veel huisdieren krijgen niet de juiste zorg omdat de baasjes het niet kunnen of willen betalen.
En als iedereen een verzekering verplicht is dan zou de premie ook omlaag kunnen gaan, toch?

Maar ik blijf er bij dat een database niet door verzekeringen bij gehouden moet worden - lijkt me eng idee.

Doggie schrijft dat de bestaande database's niet of nauwelijks gebruikt worden - eerlijk gezegd wist ik als liefhebber van de labrador niet eens van het bestaan af. Misschien is dat vooral voor eigenaren ook een puntje dat het niet onwil is maar vooral onwetendheid?
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ik denk ook niet dat dit gaat werken, hoe zit het bijv. met herplaatsers dan?
Max (herplaatser) met epilepsie, is hier de enige die niet verzekerd is, dit was vanwegen leeftijd en ziekte gewoon belachelijk duur :? als dat dan ooit een verplichting word, bedenken mensen zich misschien eerst 3 keer voor ze een lieve herplaatser in huis nemen, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Laat ze maar op een andere manier registreren wat er allemaal mis is, het liefst vanuit de fokkers, maarja dat is schijnbaar erg lastig.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Ben ertegen, leuk verplicht verzekeren met een wachtperiode van zoveel weken zit je met een maandbedrag en allerlei aandoeningen uitgesloten vanwege bij asta bv giardia op zeer jonge leeftijd :?

Laat fokkers eens eindelijk eerlijk zijn ipv de verantwoordelijkheid altijd maar bij een ander neer te leggen.

Waarom ik dat zeg, heb laatst gewandeld met iemand die heeft een pupperd met ed, met stamboom, en die combinatie word vrolijk mee doorgefokt en de fokker ontkent in alle toonaarden :klasse: zeker als van een pup of 9 6 ernstige ed hebben.
Alma

Ongelezen bericht door Alma »

WAT?? hebben ze bij jouw dingen uitgesloten vanwege giardia????

...wat is daar nou het probleem van? Iedereen kan met giardia te maken krijgen en dat is echt niet het einde van de wereld. Wat is het volgende? bij 1 vlooi gaat de premie omhoog ofzo??? Maf hoor.
Plaats reactie