Hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten . Heel veel geluk met de kleine mooie man!rimanime schreef:Geluk komt nooit te vroeg
een week later.
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
- Kleine hondenneus

-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Ik vind het mooi hoeveel liefde er altijd in jouw berichtjes zit als je over Roef, James en Hidde schrijft....!
James zullen jullie nooit vergeten, en Hidde zal voor iedereen een nieuwe kanjer worden/zijn in het gezin !
Heel veel plezier met de kleine man en dat wij maar veel mogen genieten van alle verhalen van de 2 blondies
James zullen jullie nooit vergeten, en Hidde zal voor iedereen een nieuwe kanjer worden/zijn in het gezin !
Heel veel plezier met de kleine man en dat wij maar veel mogen genieten van alle verhalen van de 2 blondies
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Guus
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik zit hier gewoon met natte ogen je hele verhaal te lezen, zo herkenbaar!
Wij zaten vorig jaar in dezelfde situatie en hebben na goed drie weken, na het overlijden van Tosca, ook de stoute schoenen aangetrokken om naar een pup te informeren en 6 weken later huppelde Senna hier over de vloer.
En nee, het is echt geen verraad naar onze oudjes toe, deze hebben een heel speciaal plekje in ons hart, ons warm "labjes-hart" waar ook plaats is voor nieuw leven, nieuw geluk.
Heel veel liefde, gezondheid en geluk met Hidde toegewenst.
En misschien zie ik jullie wel een keer in Emmeloord lopen, we komen hier regelmatig, ben nl in Eo geboren en opgegroeid.
Wij zaten vorig jaar in dezelfde situatie en hebben na goed drie weken, na het overlijden van Tosca, ook de stoute schoenen aangetrokken om naar een pup te informeren en 6 weken later huppelde Senna hier over de vloer.
En nee, het is echt geen verraad naar onze oudjes toe, deze hebben een heel speciaal plekje in ons hart, ons warm "labjes-hart" waar ook plaats is voor nieuw leven, nieuw geluk.
Heel veel liefde, gezondheid en geluk met Hidde toegewenst.
En misschien zie ik jullie wel een keer in Emmeloord lopen, we komen hier regelmatig, ben nl in Eo geboren en opgegroeid.
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

Ach wat heb ik na het lezen van jouw verhaal met jullie te doen en dan ook vooral de kinderen hun verdriet
brengen mij ook de tranen in de ogen. Natuurlijk kan Hidde James niet vervangen maar ik ben blij te lezen dat hij jullie weer aan het lachen heeft gekregen
en weer kunnen lachen moet je zo snel mogelijk weer kunnen want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd
Heel veel geluk en plezier met Hidde en hopelijk heeft Roef er weer een maatje bij
en gaan ze veel avonturen beleven 

Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar

-
shadow2005
- Speurneus

-
speurneus carola
- Speurneus

-
mullermariska
- Speurneus

Wat fijn dat er een lief pupje op jullie pad is gekomen. En natuurlijk is James onvervangbaar! Maar een Hidde is een leuke afleiding en groeit vast op als een super maatje voor Roef! Hoe vind Roef Hidde??
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

Je moet handelen naar je hart.
James is onvervangbaar, maar hij staat achter deze keuze van jullie dat weet ik zeker.
Veel succes met het opvoeden en vele gezonde labjaartjes met hem gewenst.
Af en toe een moment in je gedachten nemen voor James, deden wij ook met Chester, en vooral in het begin de tranen laten vloeien.
Nu na een jaar gaat het al wat beter maar vergeten doen we hem nooit.
Nogmaals veel geluk en fijne momenten gewenst met Hidde en natuurlijk Roef.
James is onvervangbaar, maar hij staat achter deze keuze van jullie dat weet ik zeker.
Veel succes met het opvoeden en vele gezonde labjaartjes met hem gewenst.
Af en toe een moment in je gedachten nemen voor James, deden wij ook met Chester, en vooral in het begin de tranen laten vloeien.
Nu na een jaar gaat het al wat beter maar vergeten doen we hem nooit.
Nogmaals veel geluk en fijne momenten gewenst met Hidde en natuurlijk Roef.
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)