een week later.

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Als iemand weet hoe je je voelt ben ik het wel Miranda, weet je nog?
Je eigen gevoel volgen. Verraad, te snel, geen vervanging, het gaat allemaal om in je hoofd.
Het is allemaal zo, het is hartstikke erg dat James er niet meer is, maar het is zo fijn om snel weer een maatje erbij te hebben. Het is geen vervanging, maar o zo'n goede afleiding. Helemaal voor jullie kinderen.
Iets anders, iets nieuws.
Ik wens jullie heel veel geluk met Hidde! :)
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Ik kan mij goed voorstellen dat jullie nu dubbele emoties hebben; aan de ene kant het verlies van James, maar aan de andere kant van de komst van puppy Hidde. Ik kan mij ergens wel twijfel voorstellen, maar ik denk dat je gewoon moet luisteren naar je gevoel. En maak je over 1 ding al helemaal geen zorgen: jullie hart is zo groot dat er nog 10 meer labjes erbij kunnen als het al niet meer zijn. En voor al die mupjes heb je genoeg liefde :bloem:

Heel veel geluk met Hidde gewenst!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

Het is heel natuurlijk om dubbele gevoelens te hebben, maar wat is te snel? Dat is voor iedereen anders, vooral als je er van te voren al over had nagedacht! :)

Heel veel geluk met Hidde, ik hoop dat hij en Roef goed vrienden worden. :)
Afbeelding
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Wat een heerlijk berichtje Miranda, na het zo enorm verdrietige bericht over James.. nu een pup die een glimlach op jullie gezichten brengt :-)

Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, het verdriet om James, het missen van James, maar ook het missen van een 2e hond.. Hidde kan James nooit vervangen, James heeft een plekje in jullie hart en dat zal altijd zo blijven. Maar Hidde krijgt ook een plekje en zal jullie allemaal een beetje helpen om het verlies van James ook te kunnen verwerken.

Heel veel geluk met de kleine man!
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Meanne

Ongelezen bericht door Meanne »

Ik herken je verhaal zo goed! Bij ons zat er 7 weken tussen. Dat vonden wij al snel en zeker de reacties uit onze omgeving.

Smokey was de laatste 2 jaar van leven veel ziek en ik ook gezegd dit nooit meer maar meer omdat ik het zo moeilijk vond, het afscheid!!

Nu bob is er zijn tranen weg, niet het verdriet, maar er is weer vreugde in huis.

Veel plezier met Hidde!
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Hier ook alweer tranen bij het lezen van je verhaal, heb veel aan jullie gedacht de afgelopen week.
Ik kan me de dubbele gevoelens heel goed voorstellen, maar zoals iedereen al schrijft; Hidde is geen vervanging maar wel een hele fijne afleiding. Hij zal zijn eigen plekje in jullie hart krijgen, net zoals James die altijd zal blijven houden.
Ik vind Hidde een prachtig kereltje! En wens jullie heel veel geluk met hem!
:groteknuffel:
Afbeelding

Bedankt Monika!
Huub
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Huub »

Hoe vind Roef het eigenlijk?
Ik denk dat ik het wel weet hoor die fleurt op.
En dan is de keus toch ook heel goed geweest.
Hem weg zien kwijnen van verdriet doet ook vreselijk veel pijn.
Ik heb dat gezien bij Baloe toen Sappa overleed.
Gelukkig kwam niet snel daarna onze zoon op de wereld dus ook afleiding voor zowel ons als voor Baloe.
Maar wat heeft die gezocht naar zijn maatje.
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Wat ontzettend fijn voor jullie!! Natuurlijk is James niet te vervangen, James zit in jullie hart en Hidde heeft daar een plekje naast gekregen! Heel veel geluk saampjes en ook nogmaals sterkte toegewenst, James waakt over jullie :wink: :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Hoi,

Allereerst wil ik jullie feliciteren met jullie nieuwe pupje... het is een prachtpuppy, een echt schatje...
Ik kan jullie dubbele gevoelens best begrijpen....maar waarschijnlijk zal Hidde het verlies van James wel wat kunnen verzachten en ook voor Roef en de kinderen zal het waarschijnlijk beter zijn dat ze wat troost kunnen vinden bij die nieuwe lieverd... Iedereen kijkt tegen die dingen anders aan en elke mening verdient respect.... ze zeggen altijd dat je je gevoel en je hart moet volgen....dus.... als jullie je er goed bij voelen is er niks mis... en James zal het ook wel begrijpen... hij zal nooit vergeten worden... Hopelijk worden Roef en Hidde even dikke vrienden...maar dat zal wel lukken...
Heel veel succes met Hidde , zo'n prachtig pupje kan alleen maar een prachthond worden....
Groetjes
Martine
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

De tranen lopen hier weer oven mn wangen, dit keer gemixte tranen. Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisgenoot, vergeten zal je James nooit, hij zal altijd bij jullie zijn.

Ik ga gauw in de fotohoek kijken.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Gerdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Gerdien »

Heel veel plezier met Hidde, ook al is het dubbel.
Zoals zovelen al gezegd hebben; het is geen vervanging van James, maar ik denk dat hij wel troost biedt bij de verwerking.
Ook ik ga gauw bij de fotohoek kijken.... :wink:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Wat fantastisch, gefeliciteerd! Tuurlijk is het dubbel, tuurlijk is het snel maar het heeft zich niet voor niets aangediend. Geniet ervan! :)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Te vroeg,te laat.....ieder zal daar zijn eigen mening over hebben. Het gaat uiteindelijk om jullie en jullie zullen zeker een weloverwogen keuze hebben gemaakt waar julie als gezin allemaal achter staan. Er daar gaat het uiteindelijk ook om. Ik hoop dat jullie heel lang en heel veel van Hidde gaan genieten!
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Ook namens ons heel veel sterkte toegewenst met het verlies van James.
Wij begrijpen jullie als geen ander,2weken na de dood van Demi hadden ook wij een nieuwe hond.
Kaya kwijnde helemaal weg en at en dronk niet meer.
en tuurlijk je vergeet je maatje nooit,maar het verdriet zal slijten en de mooie herinneringen blijven je altijd bij.
gefeliciteerd met Hidde,en geniet ervan!.

groetjes Sas en een poot van Kaya en Kane
mawo
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door mawo »

Jullie zijn uitgegaan van jullie gevoel en dat is altijd goed. Tranen om James en lachen om Hidde, dat hoort er allemaal bij. Het verdriet om James blijft maar Hidde zal zijn eigen plaatsje in jullie hart veroveren. Heel veel plezier met jullie kleine Hidde.
poot van Mylan en groetjes van Marian

:zwartpootje: Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
:blondpootje: Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)
Plaats reactie