Het is eigenlijk ook wel een beetje zielig, maar ik weet dat Rambo vroeger ook zo was. Wilde alles meemaken en vooral niets slapen. Zij maakt geluidjes om hem wakker te maken. En toch zie je hem vechten
Ik heb er geen geluid erbij gehad (laptop heeft kuren) dus ik wist niet dat ze geluiden aan het maken was maar ik weet dat Liam en Ben nog steeds zo zijn. Soms zijn ze nog zo moe maar ze willen niks missen...en dat zonder dat wij geluidjes maken.
Ik ook..
Dit pupje was zo moe, maar werd niet met rust gelaten.
Had het idee dat het gewoon beetje leedvermaak was. Op het eind doet de vrouw/meisje de pup ook nog na qua hijgen.
Pupje was gewoon op en had het misschien heel warm, en dan mocht ie niet eens even rustig slapen
Ik ben blij dat er hier nog zo over denken... ik vond het ook heel zielig... ocharme... zo'n moe pupje... dat moet je gewoon laten slapen en niet telkens storen...Beestje had een dan blijkbaar ook nog heel erg warm...
Wat ik minder vond aan dit filmpje was dat zo'n kleine pup los op de achterbank van een rijdende auto ligt. Een keer flink remmen en daar vliegt die , met alle gevolgen van dien.
wobbetje schreef:Ik ben blij dat er hier nog zo over denken... ik vond het ook heel zielig... ocharme... zo'n moe pupje... dat moet je gewoon laten slapen en niet telkens storen...Beestje had een dan blijkbaar ook nog heel erg warm...
hadden mijn woorden kunnen zijn Martine ,mooi verwoord.