HELP!

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Koda-beer

Ongelezen bericht door Koda-beer »

Dus hij was bij de fokker al enigzins ''zwak''? Enig idee waar dat door kan komen? Ik ga er van uit dat je wel goed contact hebt met hun, moet je ze ff vragen anders.
Verder ben ik erg blij voor jullie dat hij er weer boven op komt! Alles snel vergeten en beginnen met genieten straks. :)
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Jeetje zeg, dat is schrikken! :(

Hopelijk komt het snel weer goed met dex, sterkte!!
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

dat is schrikken, beterschap kereltje
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Arm kereltje, beterschap.
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margreet »

Allemaal zwaar knudde voor de kleine zeg,maar waar ik nu ook nog echt benieuwd naar ben wat zegt de fokker hiervan,offfff was het geen offieciele fokker??
Je maakt mij niet wijs dat een goede fokker niet gemerkt heeft dat het beestje in het nest wss al niet goed was 8)
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

@ Margreet Krijgen we het "heb je een pup zonder stamboom???" verhaal weer :?
Je hebt precies twee posts geplaatst in dit topic die beide (bijna) alleen over de fokker gaan, waarom is dat?
Om een punt te maken dat hondjes met giardia alleen bij "broodfokkers" vandaan komen?
Want als dat zo is kan ik jou snel uit de droom helpen hoor, ook bij mensen die met stamboom fokken komen pups vandaan die met giardia zijn besmet.

Ik snap even niet wat dat er toe doet in dit verhaal, zaak is dat het kleine mannetje weer opknapt lijkt mij en ik hoop echt dat ze op de goede weg zitten nu.
Mijn duimen gaan draaien voor het mannetje, sterkte!
Netty
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Netty »

Een goede fokker laat een pup die al ziek is, niet met de nieuwe eigenaars meegaan.
Beterschap voor de kleine man!
:blondpootje: Boyka ( 29-01-2008 - † 12-05-2018 )
:bruinpootje: Barry ( 15-02-2009 - † 09-05-2018 )
:zwartpootje: Bliss
:zwartpootje: Biezjoe
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margreet »

Roos schreef:@ Margreet Krijgen we het "heb je een pup zonder stamboom???" verhaal weer :?
Je hebt precies twee posts geplaatst in dit topic die beide (bijna) alleen over de fokker gaan, waarom is dat?
Om een punt te maken dat hondjes met giardia alleen bij "broodfokkers" vandaan komen?
Want als dat zo is kan ik jou snel uit de droom helpen hoor, ook bij mensen die met stamboom fokken komen pups vandaan die met giardia zijn besmet.

Ik snap even niet wat dat er toe doet in dit verhaal, zaak is dat het kleine mannetje weer opknapt lijkt mij en ik hoop echt dat ze op de goede weg zitten nu.
Mijn duimen gaan draaien voor het mannetje, sterkte!
Heb ik het over een stamboom?
NEE dus,ik heb het over het feit dat ik de betrokkenheid van de fokker mis,en dat vind ik triest voor de T.O.
Maar ik hou verder mijn mond hoor, wees gerust.

Trouwens Brigitte had het ook al over de fokker,maar daar wordt niet op gereageerd :confused:

Uiteraard kan het kleintje er niets aan doen en duim ik voor hem.
Laatst gewijzigd door margreet op 21 mar 2012, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Koda-beer

Ongelezen bericht door Koda-beer »

Stamboom of niet maakt vrij weinig uit vind ik, maar broodfokkers is een ander verhaal.

Het gaat hier om Dex, die er momenteel bovenop moet zien te komen. Houd je ons goed op de hoogte? :oops:
chocodex
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door chocodex »

Dex komt van een erkende fokker af en dus niet van een broodfokker. Hij heeft een stamboom en alle papieren zijn keurig ingevuld. We gaan as zaterdag met Dex naar de fokker toe en meteen gaan we hem de kleren van zijn lijf vragen over hoe dit precies tot stand is gekomen.

Voor diegene die nog wel geïnteresseerd zijn in Dex: Hij is weer thuis en hij eet en drinkt weer. Hopelijk blijft hij dit doen. We hebben blikvoer meegekregen om te vermengen met zijn brokken en hier is ie helemaal wild van. Verder heeft hij nog een giardia-pillenkuur meegekregen en daar gaan we over een aantal dagen mee beginnen.
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Nou ik ben wel benieuwd hoe het met Dex gaat, hopelijk gaat het nu de goede kant op en slaat de pillen kuur aan.
En trek je niet teveel van de kritiek aan, je heb het beste met Dex voor.
Beterschap met je kleine man.
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Fijn dat Dex weer thuis is..
Beterschap en knuffie voor de kleine man.

Als hij straks weer helemaal is opgeknapt, zou ik hem even een probiotica kuurtje geven om zijn darmflora weer even in balans te brengen. Bij Fayth heeft dat veel goeds gedaan..
Groetjes Debby en een poot van Fayth
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Fijn dat Dex weer thuis is en dat hij weer goed eet en drinkt. Nu maar hopen dat hij snel aansterkt en dan zijn slechte start maar snel vergeten. Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat Margreet over de fokker begon, want ook ik vroeg mij dat af. Je verwacht gewoon niet dat een hondje verzwakt door een goede fokker wordt meegegeven, tenminste zo hoort het niet. Goed dat je binnenkort bij de fokker langs gaat, hier kunnen ze alleen maar van leren. Sterkte met Dex
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Oei oei wat een gedoe :( Arme Dex, gelukkig eet en drinkt ie weer wat beter :) Hoopt dat ie nu weer goed aansterkt en de kuurtjes aanslaan! En dan inderdaad weer heerlijk in het hier en nu zoals de honden ook doen en dus lekker doerakken en genieten :D
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

margreet schreef:
Trouwens Brigitte had het ook al over de fokker,maar daar wordt niet op gereageerd :confused:
Klopt, Brigitte had het er ook over maar bij haar las ik ook bezorgdheid/betrokkenheid naar de pup toe en die miste ik in jouw post.
Je haalt het heel kort aan, en de rest gaat over de fokker plus het commentaar in de vorm van de zonnebrilsmilie.
Mocht je hier nog iets aan toe te voegen hebben kunnen we dat wel per pb doen anders verzieken we het hele topic van de to.
Plaats reactie