Verzekering
-
Agnes
Verzekering
Tsja, waar zal ik beginnen... Er zijn zoveel verzekeringe, dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik had Petplan en raadde iedereen die ook aan. Had de uitgebreidste verzekering die 100 euro duurder was, maar daarbij wel veel meer vergoedde, incl tot 100 euro preventieve kosten. Met ontwormmiddelen en ontvlooimiddelen heb je die 100 euro dus al snel `terug verdient`.
Maargoed, ik vind dat ze niet genoeg vergoeden. Vorig jaar veel kosten gehad en eigenlijk wordt niets vergoed... Daar ben ik natuurlijk niet zo blij mee en ben het met bepaalde dingen ook niet eens WAAROM het niet vergoed wordt... Nu dus opzoek naar een andere verzekering. Net een mail gestuurd dat ik graag mijn verzekering stop wil zetten en per wanneer dat dan kan. Dus zodra deze stopt wil ik graag een andere (wil mijn hond natuurlijk wel gewoon verzekerd hebben!)
Wie heeft suggestisch? Voor- en nadelen van bepaalde verzekeringen? Ik had toen ik deze koos een mooi overzicht gevonden van een aantal verzekeringen naast elkaar, maar kan deze zo snel niet meer vinden? Iemand die weet welke site ik bedoel?
Maargoed, ik vind dat ze niet genoeg vergoeden. Vorig jaar veel kosten gehad en eigenlijk wordt niets vergoed... Daar ben ik natuurlijk niet zo blij mee en ben het met bepaalde dingen ook niet eens WAAROM het niet vergoed wordt... Nu dus opzoek naar een andere verzekering. Net een mail gestuurd dat ik graag mijn verzekering stop wil zetten en per wanneer dat dan kan. Dus zodra deze stopt wil ik graag een andere (wil mijn hond natuurlijk wel gewoon verzekerd hebben!)
Wie heeft suggestisch? Voor- en nadelen van bepaalde verzekeringen? Ik had toen ik deze koos een mooi overzicht gevonden van een aantal verzekeringen naast elkaar, maar kan deze zo snel niet meer vinden? Iemand die weet welke site ik bedoel?
-
toscak
- Speurneus

Bob is en James was verzekerd bij Proteq en ik ben uitermate tevreden.
Er is nog niets wat ze niet vergoed hebben en ze vergoeden ook snel. Voor Bob betaal ik iets van 26 euro en voor James betaalde ik iets van 33 euro, maar bij James zat ook HD/ED in het pakket.
Toen James net een paar dagen overleden was kreeg ik al een kaartje van Proteq, ik wist niet hoe ze dit wisten maar waarschijnlijk omdat mijn DA euthanasiekosten naar ze hebben opgestuurd. Met meteen een begeleidende brief dat ze de verzekering stop zetten. Ik vond dat zo keurig, alle zorg werd mij uit handen genomen
Ik ben dus een trouwe Proteq klant
Er is nog niets wat ze niet vergoed hebben en ze vergoeden ook snel. Voor Bob betaal ik iets van 26 euro en voor James betaalde ik iets van 33 euro, maar bij James zat ook HD/ED in het pakket.
Toen James net een paar dagen overleden was kreeg ik al een kaartje van Proteq, ik wist niet hoe ze dit wisten maar waarschijnlijk omdat mijn DA euthanasiekosten naar ze hebben opgestuurd. Met meteen een begeleidende brief dat ze de verzekering stop zetten. Ik vond dat zo keurig, alle zorg werd mij uit handen genomen
Ik ben dus een trouwe Proteq klant
-
Jo-Ann
-
honesto do campo verde
Ik heb helemaal geen verzekering voor mn honden en ik ben zeer tevreden zo
Je kan ook die E 30,- per maand in een potje stoppen! (= E 360,- p/j)
Priska is nu 3,5 jaar en heb nog nooit geen da kosten gehad aan haar, behalve bevallingskosten.
Polka, 9 jaar, alleen haar voorpoten (LPC) maar dat werd vroeger ook niet vergoed. Vorige week toevallig een keer een bloedonderzoek uit laten voeren om te kijken of ze nog goed gezond is, kosten E 100,-
Volgens mij wordt castratie/sterilisatie tegenwoordig ook niet meer vergoed, vroeger nog 50%.
Suzie, 11 maanden oud heeft op de inenting na ook nog nooit een da gezien.
De honden worden altijd thuis meegeent met de paarden dus aparte consult heb ik ook nooit.
Ms heb ik tot nu toe gewoon mazzel...
Ik heb vorig jaar mn pupkopers ook Proteq aangeraden voor als ze een verzekering wilde afsluiten
Je kan ook die E 30,- per maand in een potje stoppen! (= E 360,- p/j)
Priska is nu 3,5 jaar en heb nog nooit geen da kosten gehad aan haar, behalve bevallingskosten.
Polka, 9 jaar, alleen haar voorpoten (LPC) maar dat werd vroeger ook niet vergoed. Vorige week toevallig een keer een bloedonderzoek uit laten voeren om te kijken of ze nog goed gezond is, kosten E 100,-
Volgens mij wordt castratie/sterilisatie tegenwoordig ook niet meer vergoed, vroeger nog 50%.
Suzie, 11 maanden oud heeft op de inenting na ook nog nooit een da gezien.
De honden worden altijd thuis meegeent met de paarden dus aparte consult heb ik ook nooit.
Ms heb ik tot nu toe gewoon mazzel...
Ik heb vorig jaar mn pupkopers ook Proteq aangeraden voor als ze een verzekering wilde afsluiten
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Jutta
- Speurneus

-
Els
- Speurneus

Wij zitten ook bij Proteq, al ben ik niet zo te spreken over het feit dat ze nu dat pasje weer terug hebben gedraaid en de premie hebben verhoogd. Ik betaal al genoeg, zeg maar.
Ze betalen wel netjes en vlot uit en overal is wel wat. Ik heb een oudere hond, die ik nergens meer in de verzekering krijg met zijn klachten dus ik blijf lekker bij proteq en de volgende gaat ook bij proteq in de verzekering.
Ze betalen wel netjes en vlot uit en overal is wel wat. Ik heb een oudere hond, die ik nergens meer in de verzekering krijg met zijn klachten dus ik blijf lekker bij proteq en de volgende gaat ook bij proteq in de verzekering.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Agnes
AAARGH, ik kreeg net een mail terug. Zit aan ze vats tot 2015!!! Fijn dus :s Misschien eigen domme schuld want blijkbaar heb ik zelf een verzekering voor meerdere jaren afgesloten. Tuurlijk, logisch als ze het eerste jaar wel gewoon alles vergoeden en dan vragen of je voor meerdere jaren verzekerd wilt zijn. En dan gelijk het jaar daarop dit... Ik BAAL!
-
Meanne
-
nicole
- Middelgrote hondenneus

ik heb ook vergelijkingen gedaan voor de pup die wij over een paar weken gaan kijken.
Bij Petplan kun je kiezen tussen een looptijd van 1 jaar of een looptijd van 5 jaar. Kies je voor die van 1 jaar, dan betaal je iets meer premie.
Bij Petplan worden geen aandoeningen zoals ED/HD vergoed, bij Proteq weer wel. Maar daar heb je weer een hogere premie én een eigen bijdrage van 19% die je bij Petplan weer niet hebt.
Het is alles even afwegen. Ik hoor inderdaad van veel mensen dat ze geen verzekering hebben, maar maandelijks geld opzij zetten. Daarentegen heb ik recent van 2 verschillende kennissen gehoord die beide geen verzekering hadden, maar wel voor hoge medisch noodzakelijke kosten kwamen te staan. In beide gevallen ging het om een jonge hond (de één een paar maanden uit, de ander 3 jaar). Daar valt dan niet tegenaan te sparen in zo'n korte tijd.
Voor allebei is iets te zeggen. Maar zoals we het nu in ons hoofd hebben, wordt het Proteq.
Bij Petplan kun je kiezen tussen een looptijd van 1 jaar of een looptijd van 5 jaar. Kies je voor die van 1 jaar, dan betaal je iets meer premie.
Bij Petplan worden geen aandoeningen zoals ED/HD vergoed, bij Proteq weer wel. Maar daar heb je weer een hogere premie én een eigen bijdrage van 19% die je bij Petplan weer niet hebt.
Het is alles even afwegen. Ik hoor inderdaad van veel mensen dat ze geen verzekering hebben, maar maandelijks geld opzij zetten. Daarentegen heb ik recent van 2 verschillende kennissen gehoord die beide geen verzekering hadden, maar wel voor hoge medisch noodzakelijke kosten kwamen te staan. In beide gevallen ging het om een jonge hond (de één een paar maanden uit, de ander 3 jaar). Daar valt dan niet tegenaan te sparen in zo'n korte tijd.
Voor allebei is iets te zeggen. Maar zoals we het nu in ons hoofd hebben, wordt het Proteq.
When life gives you a 100 reasons to cry, show life that you have a 1000 reasons to smile
-
Desdemona
- Kleine hondenneus

Re: Verzekering
Jeej kan me voorstellen dat dat een bittere pil is, mag ik vragen waarom dit allemaal niet vergoed werd? Wat voor aandoening was het?Agnes schreef: Maargoed, ik vind dat ze niet genoeg vergoeden. Vorig jaar veel kosten gehad en eigenlijk wordt niets vergoed... Daar ben ik natuurlijk niet zo blij mee en ben het met bepaalde dingen ook niet eens WAAROM het niet vergoed wordt...
-
sedeka
-
doggie
- Hele grote hondenneus

Volgens mij kun je tegenwoordig, mits je al een jaar betaald hebt, per maand opzeggen, dat is een nieuwe wet per 1 jan jl. Ik zou het dus nog maar even nagaan....Agnes schreef:AAARGH, ik kreeg net een mail terug. Zit aan ze vats tot 2015!!! Fijn dus :s Misschien eigen domme schuld want blijkbaar heb ik zelf een verzekering voor meerdere jaren afgesloten. Tuurlijk, logisch als ze het eerste jaar wel gewoon alles vergoeden en dan vragen of je voor meerdere jaren verzekerd wilt zijn. En dan gelijk het jaar daarop dit... Ik BAAL!