Chica schreef:Gefeliciteerd Linda & Doran! Dat hebben jullie samen heel knap gedaan!
Leuk ook ook om jullie uitgebreide verslag te lezen.. Heb zelf vorige week geholpen bij de OWT te Beesd op de proef van Henk Slijkhuis en als reporter voor de Labardor Post ook de andere proeven. Als ik je beschrijving van de proeven zo lees, maken de keurmeesters bij de inrichting van de proeven wel dankbaar gebruik van de/het verschil in de terreinomstandigheden. Landgraaf zal wel heel anders geweest zijn dan het landgoed Marienweardt...
Ben trots op jullie en mag alleen maar hopen en dromen dat ik op de OWT te Borculo van 28 april met dezelfde cijfers en/of een certificaat naar huis mag.
Helaas werkt bij mij op de een of andere reden de video niet...
Ga zo door!
Groet,
Jaap*Chica
Wat leuk Jaap, dat je Borculo gaat lopen, heel veel succes
De beste tip die ik je mee kan geven is, wees niet zenuwachtig, ik heb het allemaal over me heen laten komen en vooral genoten, het enige moment dat mijn hart even tekeer ging, was toen Doran op de eerste proef achterom zat te kijken tijdens schot/markeer, toen had ik even zoiets van: hoe ga ik dit oplossen

Maar verder was ik niet nerveus, ik ging puur voor een leuke dag en een hoop nieuwe ervaringen en dat heeft mij goed gedaan
Van alle proeven zijn filmpjes, maar helaas allemaal tegen de zon in, dus erg slecht te zien.
Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties