help! iemand ideeen

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Mees
Snuffelneus
Snuffelneus

help! iemand ideeen

Ongelezen bericht door Mees »

Hoi allemaal,

Alweer een poosje geleden en inmiddels een puppendiploma en EG diploma rijker hebben wij nog 1 groot probleem met mees......hij sloopt al zijn benchkussens :(

We hebben ondertussen wel 50 kussens/dekbedden/handdoeken versleten en atm ligt hij op het ijzer. Alles gaat Max een dag mee, iemand nog een idee, want ik vind het maar naar dat hij nu op een kale grond moet slapen en hij is er nog niet aan toe om alleen buiten de bench te blijven:-)
Zeros&Mac

Ongelezen bericht door Zeros&Mac »

Hier hetzelfde probleem. Ik had een mooie mand, van Jolly Paws, die heeft het helaas moeten ontgelden, helemaal stuk :( Toen maar weer terug naar de plastic mand, met kussen erin. Ook dat kussen was al gauw stuk, nu over gegaan op kleedjes erin maar ook die worden stukgebeten. Dit gebeurt natuurlijk alleen als we er niet bij zijn... 8)
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Same here......Nou, bijna dan! hier gaan ze iets langer mee! :wink:
Tess heeft in de kamer een kussen waar ze niks mee doet, maar oow wee als vrouwtje weer eens een lekker kussen voor in de bench koopt..... :twisted:
Dus Tess ligt alweer weeeeeeken op een oud badlaken en dan lijkt ze prima te vinden, ze schuift m zelfs vaak opzij om op het plastic van de onderbak te gaan liggen. Opgeven met die handel!
(en anders; bij de Hema hebben de dekbedden van € 10 die je erg makkelijk in de wasmachine propt)
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Misschien zijn tapijttegels een optie. Makkelijk op maat te snijden voor in de bench en minder makkelijk te rafelen door hondlief (als bijvoorbeeld een stuk tapijt). Dit werkte bij Miep wel goed. Maar inmiddels heeft ze die rafel/sloop neiging niet meer en slaapt ze gewoon op een kussen.
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

tja... ik zou hem denk ik op een kale bench-vloer laten slapen als ik er niet bij zou zijn. op het moment dat je er wel bij bent op een vetbedje ofzo en onmiddelijk in grijpen als hij begint te knagen...
Suc-6
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ik heb laminaat in de bench en de slopers krijgen geen kleedje of kussen ........ 8)
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Hier ook een kussen en dekbedden sloper :(
Badlakens laat hij gelukkig heel dus ik heb een mooie stapel gemaakt die zacht ligt.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Je kunt ook aan de onderkant van de bench een laag piepschuim plakken, dat is goed tegen de kou en verder zou ik niets meer neerleggen in de bench.
Als er een stuk van een kussen oid naar binnen gaat kan het voor een verstopping zorgen en dan ben je verder van huis.
Het zal gewoon verveling zijn dat hij dat doet.
Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lars en Daniëlle »

Hier ook een sloper, tenminste na een paar weken is hij het zat en MOET het stuk :twisted:
Heb het opgegeven, hij ligt nu op een badlaken dat laat hij wel heel.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Wij hebben hier 1 bench voor de slopers :lol: hierin hebben we vaste vloerbedekking geplakt zodat ze niet wegglijden, maar het ook niet los kunnen halen!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Ook hier een bench met houten vloer, werkt prima :klasse:
Afbeelding
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Noah deed dat ook vroeger, we hebben haar op de kale bench vloer laten slapen, er was geen beginnen aan.

Zal niet voor iedereen een optie zijn, wie niet horen moet maar voelen :D :D
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Mees
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Mees »

hahahaha blij te horen dat het herkenbaar is!

Ik ga inderdaad met gewoon vloerbedekking erin leggen ofzo vind ik wel een goed idee! hij lijkt de kale bench ook niet erg te vinden hoor, en met de zomer eraan komend vind hij het ijzer waarschijnlijk ook wel lekker koel. Bedankt voor de reacties!
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

In navolging van Noah heeft Bruce het nu ook voor zichzelf verpest. Hij had al een paar keer de rits losgebeten van zijn kussen,
deze in eerst instantie steeds gerepareerd. Maar nu heeft hij het rigoureuzer aangepakt en een heus gat in zijn kussen gekauwd.
De bench lag bezaaid met vulling en maar onschuldig kijken, hé :oops:
Dus nu ligt er in zijn bench ook niets meer. Toen hij 's avonds in de bench moest keek hij zo beteuterd, vond het bijna zielig :wink:
Ach, het went snel genoeg....
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Pfff....hier nog zo'n sloper.....afgelopen maand; dekbed en kussen!
Leg er steeds een oude handdoek in, en Tess vind t prima, alleen word ik zelf gek van die nagels op de plastice onderplaat!
Vandaag dus maar weer een vetbed aangeschaft, in de hoop dat die heel blijft. En anders toch ook maar een stuk vloerbedekking......
Plaats reactie