Er was hoop want ze was al een en nog geen ontsteking(Tara had dat al op die leeftijd) maarja...je blijft er paranoide voor en ik controleer dan de oortjes ook regelmatig! Macht der gewoonte...
Vorige week viel het me al op dat ze er al iets meer last van had, maar ze had ook een "cold water tail" dus ik dacht dat het dat meer was...toch maar even met afgekoelt gekookt water schoonmaken en ik dacht dat het wel goed was...maar deze week keek ik weer een paar keer en naar goed links te kijken zag ik tog binnenin wat drap.
Dus toch maar voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij de DA vanmiddag...en ja hoor, het was raak. Links een oorontsteking.
Hij zei wel dat het kon dat ze last had van voedsel allergie(ook vanwege wat andere dingen) en ik het in de gaten moest houden...anders maar beginnen met een eliminatie dieet....en hoe...hij stelde BARFen voor(vond ik wel leuk/goed om te horen van de DA waarvan de assistente mij nog een tijd geleden afkraakte vanwege KVV...maar hij was er juist fan van!