Bootje verstapt lst knietje
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Bootje verstapt lst knietje
Net lekker met Bo naar het strand geweest. Lekker in het water geweest niets aan de hand. Gooide nog 1x haar balletje in zee. Op zand doe ik het al nooit omdat dit natuurlijk niet zo goed is. Ze liep er recht heen... niet dat ze in de remmen moest of zo..maar toen gaf ze een gil en kwam gelijk op drie poten terug. Gelukkig was het ter hoogte van het begin waar ik nog 5 min. naar auto terug moest...
gelijk naar dierenarts geweest die vlak bij zit ook omdat ze echt haar pootje niet gebruikte. Nou vermoed de dierenarts dat haar knieband is gescheurd.. en misschien zelfs iets met meniscus. Pijnstiller gehad en morgen even contact opnemen om te zien of ze dan probeert pootje te gebruiken.
In het ergste geval moet ze geopereerd worden.. mooi [verwijderd woord] allemaal... (sorry voor het woord).. Meisje heeft ook toen ze 2 was al ED operatie gehad... Laten we hopen dat ze toch morgen haar pootje gebruikt en dat het toch meevalt... maar de dierenarts zei al dat ze voelde dat het wat instabiel voelde...
Heeft iemand misschien ervaring en weet een goede orthopeed voor knietjes? Voor haar ED zijn we naar Wilhelmina-oord geweest omdat ze daar een kijkoperatie deden... maar ja dat gaat niet met een knie bij honden.
ben benieuwd of iemand tips/info e.d. heeft.
bedankt.. Baal echt heel erg en dat is nog lichtjes uitgedrukt... dit kan er ook nog wel bij...
Carla
gelijk naar dierenarts geweest die vlak bij zit ook omdat ze echt haar pootje niet gebruikte. Nou vermoed de dierenarts dat haar knieband is gescheurd.. en misschien zelfs iets met meniscus. Pijnstiller gehad en morgen even contact opnemen om te zien of ze dan probeert pootje te gebruiken.
In het ergste geval moet ze geopereerd worden.. mooi [verwijderd woord] allemaal... (sorry voor het woord).. Meisje heeft ook toen ze 2 was al ED operatie gehad... Laten we hopen dat ze toch morgen haar pootje gebruikt en dat het toch meevalt... maar de dierenarts zei al dat ze voelde dat het wat instabiel voelde...
Heeft iemand misschien ervaring en weet een goede orthopeed voor knietjes? Voor haar ED zijn we naar Wilhelmina-oord geweest omdat ze daar een kijkoperatie deden... maar ja dat gaat niet met een knie bij honden.
ben benieuwd of iemand tips/info e.d. heeft.
bedankt.. Baal echt heel erg en dat is nog lichtjes uitgedrukt... dit kan er ook nog wel bij...
Carla
Jarco: 12-5-2007 (in huis sinds 21-1-17)
Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
Bo: 5-3-2004 (overleden 6-2-17)
Harley: 5-3-2004 (overleden 13-12-13)
-
Roos
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Ik voel met je mee
Ik weet niet waar je woont, maar Kris Kamps in Amsterdam is een goede orthopeed maar ik neem aan dat als ze in Wilhelmina-Oord een ED operatie met succes kunnen uitvoeren, dat je voor een knieoperatie daar ook goed terecht kan.
Succes en sterkte.
Succes en sterkte.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Geen ervaring, maar ik wil je even een hele dikke oppepper geven
Bootje (en jullie) krijgt genoeg voor haar kiezen
Hier wel ervaring met Kris trouwens en weet zeker dat mocht ik ooit nog een orthopeed nodig hebben ik direct naar hem zou gaan !!
Nogmaals veel sterkte, niets aan als ze manken
Bootje (en jullie) krijgt genoeg voor haar kiezen
Hier wel ervaring met Kris trouwens en weet zeker dat mocht ik ooit nog een orthopeed nodig hebben ik direct naar hem zou gaan !!
Nogmaals veel sterkte, niets aan als ze manken
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Carla
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Is Kamps in Amsterdam ookMargaB schreef:Zal je niet gewoon bellen naar Wilhelinaoord?? Ik vind ze daar echt kundig!!!

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Elly H
- Speurneus

- Contacteer: