Ik ben dus nu toch wat intenser bezig met het zoeken naar een labrador herplaatser van 2 tot 4 jaar.... Nu was ik op Marktplaats.nl terechtgekomen...er werd een blonde labradorreu aangeboden van 4 jaar... mooie hond, rustig, kon goed met kinderen om, kon alleen thuis zijn, kon in de auto... kortom een schatje... ook met de foto klikte het meteen... dus ik gereageerd per mail... kreeg diezelfde dag na de middag een mailtje dat ik mocht komen kijken...ik dan gebeld vermits het toch wel 100km van mij vandaan is en ik toch graag mijn dochter had meegenomen die deze week juist haar nieuwe baan had aangevat en dus niet zomaar vrij kon krijgen. Dus afgesproken dat we morgen om 12u mochten komen kijken...Ze zou hem zo lang vasthouden...(die mevr. runt een pension notabene) en ze zou mij haar adresgegevens nog diezelfde dinsdagavond doormailen...dus ik heel blij natuurlijk en maar wachten op dat mailtje dat ik dan toch ook als een soort van bevestiging zag en dat echer maar niet kwam.. dus woensdag teruggebeld...jaja hoor ze zou mij diezelfde avond nog mailen... weer niks .. dus gisteren wel 10 keer gebeld waarna ze uiteindelijk opnam met de uitleg dat ze het wel héééél erg druk had en dat ze geen tijd had om achter haar laptop te zitten (blijkbaar toch wel om een labje aan te bieden en ook nog een stel puppies !)....maar ze verzekerde mij dat ze gisterenavond echt zou mailen. Ik legde haar uit dat ik toch nog wat moest regelen en dat ik toch wel eens wou kijken hoe ik nu juist moest rijden en zo (ben het niet zo gewend van ver te rijden, en ja voor mij is 100km al ver
Gisterenavond weer geen mailtje... dus vandaag op nieuw gebeld en gebeld tussen 10u en 12u... om 12 kreeg ik ze eindelijk aan de lijn... ik vroeg of ik eigenlijk nog mocht komen of had ze de hond misschien al aan iemand anders verkocht....nee hoor, hij was er nog en ik mocht morgen zeker komen... ik vroeg haar adres even door te geven per telefoon maar dat wou ze niet want dat was te moeilijk
En nu zit ik hier te
Mijn hoofd is één grote warboel , ik BEGRIJP hier niks van.... zijn dat mensen die puppies kweken en een dierenpension hebben ? Dan beklaag ik die dieren uit de grond van mijn hart ! Sukkeltjes zijn dat...
Ik had al niet zo veel met de huidige maatschappij... en dan dit..
Voor mij hoeft het allemaal niet meer hoor.....
Ik heb trouwens deze week ook nog geantwoord op een advertentie van een dierenasiel van een blonde lab... ook geen antwoord gekregen...
Man wat heb ik hier nu een ongelooflijk
Was Wobbe maar nooit gestorven......
Groetjes
Martine