dit is er compleet over

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
wobbetje

dit is er compleet over

Ongelezen bericht door wobbetje »

hier ben ik weer met weer een erg opbeurend verhaal, niet dus... :cry:
Ik ben dus nu toch wat intenser bezig met het zoeken naar een labrador herplaatser van 2 tot 4 jaar.... Nu was ik op Marktplaats.nl terechtgekomen...er werd een blonde labradorreu aangeboden van 4 jaar... mooie hond, rustig, kon goed met kinderen om, kon alleen thuis zijn, kon in de auto... kortom een schatje... ook met de foto klikte het meteen... dus ik gereageerd per mail... kreeg diezelfde dag na de middag een mailtje dat ik mocht komen kijken...ik dan gebeld vermits het toch wel 100km van mij vandaan is en ik toch graag mijn dochter had meegenomen die deze week juist haar nieuwe baan had aangevat en dus niet zomaar vrij kon krijgen. Dus afgesproken dat we morgen om 12u mochten komen kijken...Ze zou hem zo lang vasthouden...(die mevr. runt een pension notabene) en ze zou mij haar adresgegevens nog diezelfde dinsdagavond doormailen...dus ik heel blij natuurlijk en maar wachten op dat mailtje dat ik dan toch ook als een soort van bevestiging zag en dat echer maar niet kwam.. dus woensdag teruggebeld...jaja hoor ze zou mij diezelfde avond nog mailen... weer niks .. dus gisteren wel 10 keer gebeld waarna ze uiteindelijk opnam met de uitleg dat ze het wel héééél erg druk had en dat ze geen tijd had om achter haar laptop te zitten (blijkbaar toch wel om een labje aan te bieden en ook nog een stel puppies !)....maar ze verzekerde mij dat ze gisterenavond echt zou mailen. Ik legde haar uit dat ik toch nog wat moest regelen en dat ik toch wel eens wou kijken hoe ik nu juist moest rijden en zo (ben het niet zo gewend van ver te rijden, en ja voor mij is 100km al ver :oops: )
Gisterenavond weer geen mailtje... dus vandaag op nieuw gebeld en gebeld tussen 10u en 12u... om 12 kreeg ik ze eindelijk aan de lijn... ik vroeg of ik eigenlijk nog mocht komen of had ze de hond misschien al aan iemand anders verkocht....nee hoor, hij was er nog en ik mocht morgen zeker komen... ik vroeg haar adres even door te geven per telefoon maar dat wou ze niet want dat was te moeilijk :shock: maar ze zou het mij nu direkt mailen.... het werd 13u,14u,15u en weer niks... heb haar dan daarjuist opgebeld ... eerst hing ze gewoon op... ik bel terug en zegt : nou je moeten niet meer komen hoor en hing op :shock: dus ik bel direkt terug.... krijg ik een man aan de telefoon die mij zegt : jij begrijpt het niet goed hoor... maar als je wilt ben ik voor 150 € te huur per nacht... :shock: :shock: :shock: Ik heb geantwoord : en jij denkt dat ik van niks vies ben of zo... en heb opgehangen...
En nu zit ik hier te :cry: :cry: :cry:
Mijn hoofd is één grote warboel , ik BEGRIJP hier niks van.... zijn dat mensen die puppies kweken en een dierenpension hebben ? Dan beklaag ik die dieren uit de grond van mijn hart ! Sukkeltjes zijn dat...
Ik had al niet zo veel met de huidige maatschappij... en dan dit..
Voor mij hoeft het allemaal niet meer hoor.....

Ik heb trouwens deze week ook nog geantwoord op een advertentie van een dierenasiel van een blonde lab... ook geen antwoord gekregen...

Man wat heb ik hier nu een ongelooflijk :kots: :kots: gevoel van .... ik had dit echt nooit verwacht.... ik dacht dat dit leuk ging worden....

Was Wobbe maar nooit gestorven......

Groetjes
Martine
sedeka

Ongelezen bericht door sedeka »

Jeetje wat een verhaal zeg!
Ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt.
Wij hebben ook wel het een en ander meegemaakt bij onze zoektocht,maar zo erg als dit niet.
als ik je misschien een tip mag geven,wij hebben deze weg bewandeld en uiteindelijk een hele lieve herplaatser gekregen ,waar we ontzettend blij mee zijn.
Ik heb hier in de herplaats hoek een oproepje neergezet,en op de start pagina labrador markt.
dit vind ik veel vertrouwder als marktplaats.
mocht je meer willen weten stuur me dan even een pb tje,want ik weet nog wel een vertrouwd en veilig adres.
Sterkte met zoeken,en geef de moed niet op!
Sas en een poot van Kaya en Kane
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Wat een nare ervaring Martine! Maar probeer het eens zo te zien.
Ik geloof dat alles een reden heeft. Of het nu negatief of positief is, alles gebeurt met een reden waardoor je achteraf zegt "ja zie je, zo is het goed!" het zou zomaar kunnen dat jouw toekomstige maatje allang ergens rondloopt, maar jouw pad nog niet gekruist heeft, en omdat dat de klik zal zijn, moet er geen hondje tussentijds komen... Misschien klinkt dit heel zweverig, maar ik zeg het toch:

berust in het gegeven dat het nu niet het moment lijkt te zijn,
vertrouw dat er voor jou gezorgd wordt en
geloof dat het maatje echt jouw pad zal kruisen!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door pebi »

Lupos schreef:Wat een nare ervaring Martine! Maar probeer het eens zo te zien.
Ik geloof dat alles een reden heeft. Of het nu negatief of positief is, alles gebeurt met een reden waardoor je achteraf zegt "ja zie je, zo is het goed!" het zou zomaar kunnen dat jouw toekomstige maatje allang ergens rondloopt, maar jouw pad nog niet gekruist heeft, en omdat dat de klik zal zijn, moet er geen hondje tussentijds komen... Misschien klinkt dit heel zweverig, maar ik zeg het toch:

mooi gezegd sluit me er bij aan!!
Martine we gaan het voorelkaar krijgen let maar op.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Heel mooi verwoord! Ik ben het hier zo mee eens!!

Er komt vast een heel lief maatje voor jou :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

en ook ik ben het hier van harte mee eens.
sterker nog we hebben het zelfs een paar keer ervaren...dingen gebeuren altijd met een reden.

mijn oma zei altijd:kind je weet nooit waar het goed voor is,als er weer eens iets vervelends gebeurde.

niet opgeven hoor Martine,ik weet zeker dat een heel lief labje jou pad gaat kruizen.
en net als sedeka schreef,mischien hier een oproep doen en op de startpagina?en ook je inschrijven voor een herplaatser bij de NLV.
meerdere wegen leiden naar Rome :wink:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Wat prachtig gezegd......en zo waar. Niet opgeven hoor,het komt goed als de tijd en het labje juist zijn :groteknuffel:
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

Ben het met Lupos eens, er zal cker een labrador je pad kruisen, hoop dat je toch een beetje kracht kunt putten uit deze reacties, laat je niet uit het veld slaan door mensen die zich niet kunnen verplaatsen in een ander, er zijn ook andere mensen die dat wel kunnen en die zullen je cker een keer vinden.

Houd vertrouwen
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
Monique
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Monique »

Ach lieve Martine, weer een nare ervaring. Ik begrijp het goed hoor, je wilt zoooo graag....
En uit dat laatste zinnetje spreekt ook zoveel verdriet!
Maar ook ik ben het helemaal met Lupos eens, dingen gebeuren niet zomaar zonder reden!
Niet opgeven hoor! Het gaat vast allemaal goed komen! :groteknuffel:
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

Wat raar allemaal????? :? Het lijkt wel of je in een of andere vreemde film terecht bent gekomen. :roll: Zo onwerkelijk allemaal... en wat een rare vent!!!! :evil:

Ik hoop dat je dit allemaal naast je neer kan leggen. Gooi je hoofd in de wind en wacht nog wat langer tot je de hond tegenkomt waar je wel naar op zoek bent.
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Zoals ik al eens eerder reeds eens schreef, je hebt er rare snuiters er tussen zitten ;)

En inderdaad .. De kop in de wind gooien en je niet uit het veld laten slaan, voordat je weet hobbelt er zo'n lab door je woonkamer 8)
Floortje Faun
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Floortje Faun »

Nog maar zo kort geleden zat ik in jouw situatie.
En hoezeer je jezelf elke keer opnieuw weer voorhoudt dat je moet afwachten tot je een mailtje terug gekregen hebt en tot je de hond in kwestie gezien hebt, in je hoofd is dat al jouw hond. En niet alleen jouw hond, maar meteen ook de juiste hond voor jou.
Rationeel weet je best dat je niet volledig voort kunt gaan op een beschrijving en een foto, en toch, toch doe je dat. Toch heb je op basis van een beschrijving en een foto al een heel beeld van die hond in je hoofd.

En wat is het zenuwslopend om te moeten wachten op een antwoord, laat staan als er niet eens een antwoord komt, of, zoals in jouw geval, een heel raar antwoord.

Zo vaak zie je een te adopteren hond staan, maar eens je contact op neemt, blijk je net te laat. En ook dan had je al een heel beeld van die hond in je hoofd en moet je er afscheid van nemen.

Je hebt nu nog zoveel verdriet om je Wobbe, je kunt dit er nu eigenlijk niet bijhebben.

Bij mij is het heel onverwacht toch nog snel in orde gekomen, ik wens jou hetzelfde toe!

Veel sterkte!
Een labrador heeft weinig om over te blaffen.
Zijn baasje des te meer om over te bloggen.
Sienna
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Sienna »

Aah, wat naar!! Even een vraagje, ik herken je verhaal namelijk heel erg. Was het over de grens van België? En weet je de naam van de adverteerder nog op marktplaats?

Wij zijn zelf de dupe geweest van een hondenhandelaar, net over de grens van België, in het plaatsje Hamont-Achel. Zij verkocht toen een Golden Retriever teefje van 1 jaar, maar uiteindelijk kwamen wij erachter dat zij in honden handelde.. En helaas ook pups heeft, dekreuen aanbiedt en honden verkoopt. Ze heeft zogenaamd ook een pension (die niet bestaat, maar ze gaf wel een folder ervan mee). Het is een heel verhaal geworden, dat zal ik nu niet opschrijven, maar uiteindelijk zijn wij de hond + 350 euro kwijt geraakt, en gaat zij vrolijk door.

Ik heb de links van haar account opgeslagen, maar marktplaats doet er niets mee, ik heb ze al meerdere keren gemaild.. Dit is een van haar accounts, op de rest heeft zij geen advertenties geplaatst: http://link.marktplaats.nl/545390644" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Jessie
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Jessie »

Hoi Martine
Ik weet dat er in het dierenasiel in Waarschoot 2 blonde labradors zitten.
Ik ga daar wel eens met de asielhonden gaan wandelen of lekker spelen op een speelweide.
Misschien kun je daar eens naar informeren.
Groetjes Jessie
Jessie
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Jessie »

Jessie schreef:Hoi Martine
Ik weet dat er in het dierenasiel in Waarschoot 2 blonde labradors zitten.
Ik ga daar wel eens met de asielhonden gaan wandelen of lekker spelen op een speelweide.
Misschien kun je daar eens naar informeren.
Groetjes Jessie
En toen las ik je andere topic dat je al een nieuwe vriend hebt gevonden.
Gefeliciteerd!
Plaats reactie