Labradorpup!
-
Gina1990
- Snuffelneus

Labradorpup!
Beste allemaal,
3 weken geleden is ons chocoladebruin reutje geboren! Mijn vriend en ik(vooral ik) zijn helemaal in de wolken... iedere week flink wat foto's van onze fokker gekregen!
Morgen is het dan eindelijk zo ver.. we mogen een kijkje gaan nemen!
En dan natuurlijk over 5 weken mag hij mee naar huis!!
Echter dit is het eerste echte eigen hondje..! Ik heb overal al veel informatie gelezen...
Alleen ik kan nog niet echt duidelijk vinden waar ik nu op moet letten als ik morgen ga kijken.. en waar ik op moet letten als ik hem ga halen...
Ik heb een heel fijn babydekentje en tut gekocht die ik morgen lekker bij t nestje neerleg.. en mee naar huis neem als ik hem ga ophalen!
Zijn naam wordt BRUNO!
Zo gauw ik heb ondervonden hoe ik foto's moet uplaoden zal ik dat eens doen!
Veel liefs,
3 weken geleden is ons chocoladebruin reutje geboren! Mijn vriend en ik(vooral ik) zijn helemaal in de wolken... iedere week flink wat foto's van onze fokker gekregen!
Echter dit is het eerste echte eigen hondje..! Ik heb overal al veel informatie gelezen...
Alleen ik kan nog niet echt duidelijk vinden waar ik nu op moet letten als ik morgen ga kijken.. en waar ik op moet letten als ik hem ga halen...
Ik heb een heel fijn babydekentje en tut gekocht die ik morgen lekker bij t nestje neerleg.. en mee naar huis neem als ik hem ga ophalen!
Zijn naam wordt BRUNO!
Veel liefs,
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Re: Labradorpup!
Is jullie nieuwe huisgenootje een pupje met stamboom?? Een goede fokker heeft de ouderdieren laten testen om de kans op erfelijke gebreken bij het nestje pups zo klein mogelijk te houden. Dit moeten minimaal HD,ED en oog testen zijn,vraag hierna. Verder vraag ik me af of je nog nooit eerder bij de fokker langs bent geweest??? Meestal maken fokkers kennis met de pupkopers nog voor het nestje is geboren..Gina1990 schreef:Beste allemaal,
Zijn naam wordt BRUNO!
Veel liefs,
* kijk of het nest schoon is
* Is mama vriendelijk (mag je bij haar pups) het gedrag van mama zegt veel over de pupjes die kopieren immers veel van mama.
* Hoe gaat de fokker met de pups om..
En ik ben vast nog wel iets vergeten.
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
Gina1990
- Snuffelneus

Heee... jaa pupje met stamboom... alles getest heeft de fokker toen ook allemaal laten zien en uitgelegd!
Ja we zijn voordat die pups erwaren al een keer geweest om te kijken... al veel informatie daar verkregen..
En toen al met de mama en papa gespeeld.. en gekeken hoe er toen al een ander nestje lag...
Allemaal super netjes en sjiek!!
Bedankt voor al een snelle reactie!
Leuk!!
Ja we zijn voordat die pups erwaren al een keer geweest om te kijken... al veel informatie daar verkregen..
En toen al met de mama en papa gespeeld.. en gekeken hoe er toen al een ander nestje lag...
Leuk!!
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Ok! Nou als dit toen goed voelde,dan komt dat vast helemaal goed... De pupjes zijn nu dan zo'n 2-3 weken. Heerlijk hoor.Gina1990 schreef:Heee... jaa pupje met stamboom... alles getest heeft de fokker toen ook allemaal laten zien en uitgelegd!
Leuk!!
Groetjes Miranda (cosy cottage)
-
Gina1990
- Snuffelneus

- vesta
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Het klinkt goed allemaal. Een goede fokker daar krijg je goede voorlichting over hoe om te gaan met een pup. Ook over voer e.d. Je krijgt natuurlijk de papuieren van de ouders mee gezondheidsuitslagen. Als dit allemaal klopt is het een prima fokker en zou ikme verder geen zorgen maken Geniet de komende weken van het puppysnuiven.
Wil
Wil

-
Dinie
- Speurneus

Heerlijk gevoel krijg je daarbij hè, als je je pup in levende lijven ziet!!
Mag je niet nog een (paar) keer komen kijken voordat je Bruno op mag halen? Het duurt anders nog zo lang voor je hem weer ziet!
Mag je niet nog een (paar) keer komen kijken voordat je Bruno op mag halen? Het duurt anders nog zo lang voor je hem weer ziet!