Trots op Guus

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Allard

Trots op Guus

Ongelezen bericht door Allard »

Hallo iedereen,

Ik ben Guus. Soms denk ik dat ik al 5 ben, maar eigenlijk ben ik nog maar 5 maanden en nog gewoon maar een pup. Vandaag liep ik met het baasje door het park en mocht ik los lopen. Ik ging heel stoer overal even aan snuffelen. Maar toch als baasje "hier" zei kwam ik heel snel. Dan ging ik nog met een leuk puppy loopje naar mijn baas toe rennen om mijn beloning te krijgen. Baasje was heel trots op mij dat ik heel de tijd terug kwam als baasje "hier". Oh ja en ik had ook nog een beetje kattenkwaad uit gehaald. In het begin van het park lag een vieze oude sok dus ik dacht die neem ik is lekker in mijn bek en ga ermee weg lopen :twisted:. Baasje was daar niet heel bij mee.:smackBottom:

Groeten,

Allard en een poot van Guus :blondpootje:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat goed van jou Guus :D Eigenlijk is die sok ook heel goed, want je hebt het apporteren in je :lol:
Allard

Charella schreef:Wat goed van jou Guus :D Eigenlijk is die sok ook heel goed, want je hebt het apporteren in je :lol:
Haha, volgens mij was zijn plan niet om te apporteren maar eerder om die sok uit elkaar te scheuren.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Dat klinkt heel goed Guus :)
Tja en sokken zijn nu eenmaal leuke dingen he, misschien kan het baasje een bal ofzo voor je meenemen, kun je die mooi ronddragen ipv een vieze sok :wink:
Allard

hehe zal een balletje voortaan mee nemen :).
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Knap hoor Guus :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Allard

Luistert hij in een park zo goed. Hier thuis vanacht had hij weer is bananen in zijn oren. Kijkt je ook nog zo aan van doe het lekker zelf...
Plaats reactie