In mei gaan wij zonder Pien op vakantie naar Azie, maar in augustus of september willen we graag nog een weekje met haar naar Italie!
Wie weet er een leuke camping aan een van de Italiaanse meren? Qua meer hebben we geen vookeur, als de camping maar direct aan het meer ligt, het een beetje hondvriendelijk is (we willen natuurlijk wel samen kunnen zwemmen ) en er de mogelijkheid is om iets van een bungalow of iets dergelijks te huren.
Wij gaan altijd naar het Gardameer, naar Camping La Quercia. Honden zijn daar welkom, je kan er lekker zwemmen aangezien de camping aan het meer ligt en een zandstrand heeft. Ook kan je er een huisje of stacaravan huren.
Buuf schreef:Wij gaan altijd naar het Gardameer, naar Camping La Quercia. Honden zijn daar welkom, je kan er lekker zwemmen aangezien de camping aan het meer ligt en een zandstrand heeft. Ook kan je er een huisje of stacaravan huren.
Thanks voor de tip!
Ik heb even op de site gekeken en ziet er erg leuk uit . Ik zie alleen het volgende in het reglement staan:
'De honden moeten aan de lijn gehouden en gemuilkorfd worden'.
Was dit muilkorfen ook verplicht toen jullie er waren? Ik weet dat het in italie soms moet in het openbaar vervoer etc. maar als het ook op de camping zelf verplicht is heb ik daar niet zo'n zin in...
Wij komen nogal eens op camping Gasparina, vlakbij Peschiera. Je kunt er ook caravans en huisjes huren, maar ik weet niet of daar honden in mogen, nooit op gelet. Zo van de camping het meer in. Oja, ligt aan het Gardameer.
Hoi,
Wij zijn afgelopen zomer naar het Idromeer geweest. Een aanrader (veel rustiger dan Gardameer) wij zijn op camping Vantone Pineta gweest. Super voor onzelf maar zeker ook voor Lara.
Succes!