Tips Italiaanse meren?

Vakantiechecklist, reistips en ervaringen met vakantieplekken.
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Tips Italiaanse meren?

Ongelezen bericht door jolien »

In mei gaan wij zonder Pien op vakantie naar Azie, maar in augustus of september willen we graag nog een weekje met haar naar Italie! :)

Wie weet er een leuke camping aan een van de Italiaanse meren? Qua meer hebben we geen vookeur, als de camping maar direct aan het meer ligt, het een beetje hondvriendelijk is (we willen natuurlijk wel samen kunnen zwemmen 8) ) en er de mogelijkheid is om iets van een bungalow of iets dergelijks te huren.

Tips zijn welkom! :)
Buuf
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Buuf »

Wij gaan altijd naar het Gardameer, naar Camping La Quercia. Honden zijn daar welkom, je kan er lekker zwemmen aangezien de camping aan het meer ligt en een zandstrand heeft. Ook kan je er een huisje of stacaravan huren.
Groetjes Gonnie, Bruut en Storm
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Buuf schreef:Wij gaan altijd naar het Gardameer, naar Camping La Quercia. Honden zijn daar welkom, je kan er lekker zwemmen aangezien de camping aan het meer ligt en een zandstrand heeft. Ook kan je er een huisje of stacaravan huren.
Thanks voor de tip! :)

Ik heb even op de site gekeken en ziet er erg leuk uit :) . Ik zie alleen het volgende in het reglement staan:

'De honden moeten aan de lijn gehouden en gemuilkorfd worden'.

Was dit muilkorfen ook verplicht toen jullie er waren? Ik weet dat het in italie soms moet in het openbaar vervoer etc. maar als het ook op de camping zelf verplicht is heb ik daar niet zo'n zin in...
Buuf
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Buuf »

Ik kom nu al 8 jaar op die camping en heb nog nooit een hond met een muilkorf gezien :D

Net buiten de camping is een uitlaatplaats en ze hebben bij de receptie een mand vol met poepzakjes staan.
Groetjes Gonnie, Bruut en Storm
sam
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sam »

Wij komen nogal eens op camping Gasparina, vlakbij Peschiera. Je kunt er ook caravans en huisjes huren, maar ik weet niet of daar honden in mogen, nooit op gelet. Zo van de camping het meer in. Oja, ligt aan het Gardameer.
pat

Ongelezen bericht door pat »

Hoi,
Wij zijn afgelopen zomer naar het Idromeer geweest. Een aanrader (veel rustiger dan Gardameer) wij zijn op camping Vantone Pineta gweest. Super voor onzelf maar zeker ook voor Lara.
Succes!
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

La Quercia bij Lazise is inderdaad hartstikke leuk!
Je kunt over het strand lopen naar Lazise, vind ik echt een prachtig dorpje.
Plaats reactie