Trouwe hondenliefde
-
- Grote hondenneus
Trouwe hondenliefde
http://youtu.be/e9OhtcAfYVI" onclick="window.open(this.href);return false;
Een trouwe labrador heeft het hart gestolen van miljoenen Amerikanen. Het dier is gefilmd terwijl ze het lichaam bewaakt van een doodgereden golden retriever.
Een trouwe labrador heeft het hart gestolen van miljoenen Amerikanen. Het dier is gefilmd terwijl ze het lichaam bewaakt van een doodgereden golden retriever.
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
Ik dacht er dus ook zo over.ilseF schreef:dacht precies t zelfde.....Tanja schreef:Ja, en ondertussen wel gewoon filmen![]()
Een beetje ziek vind ik het wel ...
zou eerder de overreden hond en labje naar de kant van de weg brengen dan zo'n 'sensatiefilmpje' maken....
Liefs Francis
Baloe en Sappa altijd in mijn hart
-
- Middelgrote hondenneus
Een woerd(mannetjeseend) bedoel je zeker.Roos schreef:Wat een akelig filmpje![]()
Op het idiote idd van doorfilmen na is het niet zo speciaal hoor, koerden bv blijven ook netjes bij hun vrouwtjes in de buurt als ze net doodgereden zijn, een heel sneu gezicht is dat![]()
Idiote Amerikanen ook
Die doen dat idd ook zo triest om te zien.
Liefs Francis
-
- Speurneus
- Contacteer:
Die man die filmt heeft eerder de weg afgezet, en wacht op de dierenambulance.Huub schreef:Ik dacht er dus ook zo over.ilseF schreef:dacht precies t zelfde.....Tanja schreef:Ja, en ondertussen wel gewoon filmen![]()
Een beetje ziek vind ik het wel ...
zou eerder de overreden hond en labje naar de kant van de weg brengen dan zo'n 'sensatiefilmpje' maken....
Overigens is de Labrador weer herenigd met zijn baasjes. De Golden is nog niet geïdentificeerd.

Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
-
- Speurneus
- Contacteer:
Iemand had wel de dierenambulance gewaarschuwd. Hier zie je het vervolg:
http://www.youtube.com/watch?v=4cfGdiRs ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is dus allemaal goed afgelopen met Grace, zoals het zwarte labje inmiddels gedoopt is.
Hanneke
http://www.youtube.com/watch?v=4cfGdiRs ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is dus allemaal goed afgelopen met Grace, zoals het zwarte labje inmiddels gedoopt is.
Hanneke

-
- Speurneus
- Contacteer:
Dat was bijna tegelijk, Hanneke. Er is wel een happy end gelukkig! Leuk toch dit filmpje van wat er tussendoor gebeurde. In mijn nieuwsbrief kom ik veel van dit soort berichtjes tegen, en heel vaak hoor je de afloop niet. Hier wel dusLaboriginals schreef:Iemand had wel de dierenambulance gewaarschuwd. Hier zie je het vervolg:
Hanneke

Labrador Startpagina, alles op een rijtje!
-
- Speurneus
Sorry hoor Roos. Ik viel van mijn stoel van het lachenRoos schreef: Op het idiote idd van doorfilmen na is het niet zo speciaal hoor, koerden bv blijven ook netjes bij hun vrouwtjes in de buurt als ze net doodgereden zijn, een heel sneu gezicht is dat![]()

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
ik ook!rimanime schreef:Sorry hoor Roos. Ik viel van mijn stoel van het lachenRoos schreef: Op het idiote idd van doorfilmen na is het niet zo speciaal hoor, koerden bv blijven ook netjes bij hun vrouwtjes in de buurt als ze net doodgereden zijn, een heel sneu gezicht is dat![]()

roef schreef:ik ook!rimanime schreef:Sorry hoor Roos. Ik viel van mijn stoel van het lachenRoos schreef: Op het idiote idd van doorfilmen na is het niet zo speciaal hoor, koerden bv blijven ook netjes bij hun vrouwtjes in de buurt als ze net doodgereden zijn, een heel sneu gezicht is dat![]()
![]()
![]()