Waarom doen mensen dat?? Glas op straat gooien, in de bosjes of zelfs in een losloopgebied
Tis nu al de 3e x dat Izzie een snee in haar pootje heeft door glas in een losloopgebied.
Ligt het nou aan Izzie dat zij zo'n diehard is en niet uitkijkt of is het gewoon domme pech?? Het is ook alledrie de keren in een ander losloopgebied
Iz heeft net een roesje gehad en 5 hechtingen in het kussentje van haar voorpoot. Dat kussentje dat wat hoger zit bij de pols zeg maar. Het topje daarvan lag er voor 3/4e af
Ze ligt nu haar roes uit te slapen. Ik heb de wandeldates voor het weekend maar afgezegd. Laat het haar maar niet horen
Jeetje wat een pech zeg! Ik denk dat het echt pech is, echt balen voor jullie! Hopelijk geneest het wondje goed! Ging het de vorige keren ook voorspoedig?
Ik denk idd dikke pech
Hier beide honden 1x een snee in hun voet van glas (ook in een losloopgebied)
Toen wij net honden hadden verbaasde we ons ook over de zooi wat op straat lag gezien Kay alles in zijn bekkie nam (voorheen lag het er ook maar was ik me er niet zo van bewust ofzo)
Dikke knuffel voor je kanjer
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
jeetje wat balen weer zeg dikke knuffel voor je meisje! En ik denk inderdaad toch "domme pech" maar er ligt inderdaad wel veel rotzooi soms! Misschien dat het meer is dat sommige hondjes geluk hebben?? Als je soms ziet wat voor bende het is (vooral in de zomer met die picnickers valt me op) dan is het toch bijna vreemd dat niet elke hond schade oploopt... bah!
jeetje wat zielig en dat al voor de 3e keer en dan ook nog in een losloop gebied .
ja het gebeurt overal mensen gooien nu eenmaal alles neer ik begrijp dat ook niet hoor.
mijn vorige labje heeft eens in een blikje getrapt het blikje was al vermalen door de grasmaaier dat is ook vlijmscherp dan.
resultaat een verminkt teentje.
hopelijk geneest het snel en gebeurt het nooit meer.
beterschap Izzy
Arme Izzie , grrr irritant is dat...hier ook overal troep terwijl er toch veel prullenbakken staan, maar ja...het is ook best stoer om je troep vooral niet in de prullenbak te gooien ! Beterschap!
Zoals je weet hier ook een dametje met pech.. Binnen 2 maanden nu voor de 2e keer wondje, eerste keer ook in een kussentje en nu in het vliesje tussen d'r kussentjes. Ik vroeg me van de week dit toevallig ook af. Hoe kan dat sommige hondjes die nooit hebben en die van mij nu voor de 2e keer in korte tijd? Maar ik denk helaas domme pech.
Ik hoop dat het wondje snel geneest. Een hele dikke knuffel voor je meisje!
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Izzie heeft inderdaad pech! Sneu hoor. Toch niet niks die hechtingen en een roesje...
Keo heeft ook wel een paar keer door glas gelopen dat ik dacht "oei", maar gelukkig geen gevolgen tot nu toe.
he Izzie wat een pech. hoop dat het snel hersteld.
hier in het bos ligt ook altijd glas,snap niet waar dat vandaan komt.
het is gewoon in een klein dorpje.